יום שלישי, 5 במאי 2015

השמלה השווה ביותר שלי....

לכל מי שעוסק באיפור אמנותי עולה השאלה של מיתוג ופרסום ואני תמיד מחפשת דרכים מעניינות וחדשות לפרסם את עצמי. הפוסט הזה יעסוק בביגוד החדש שלי, כך שאם לא מעניין אתכם, תפסיקו לקרוא. לאחרונה גיליתי אתר המאפשר להדפיס בסובלימציית חום כל תמונה שתרצו על כל מוצר בעולם בערך ועשיתי ממנו הזמנה שהתבררה כמוצלחת ביותר בדיעבד לכן אני חולקת אותו אתכם. התחלתי בהזמנת סינר ודגל גן לעבודה בדוכנים. הסינר בעל שני כיסים- באחד אני מאחסנת את הסלולרי שלי ובשני כסף קטן. החוט של הצוואר מעט ארוך מדי, אבל התגברתי על כך באמצעות קשירה בצורה מתוחכמת. הסינר נגמר בגובה הירך שלי בערך. איכות ההדפס טובה והוא עמד בשפשוף באצטון באיזור מסוים (נשפך לי עליו צבע גוף אלכוהולי שחור לקעקועים לצערי והוא עמד בהסרת הצבע בגבורה וההדפס לא נפגם) דגל ניתן לתלייה בכל מקום בו יש רוח חזקה מדי לרול אפ שלי (כל דוכן במקום פתוח אי פעם בערך...) והוא קל משקל ונוח מאוד לניוד.
אני והסינר שלי (וענק ירוק מגניב במיוחד מפסטיבל)

הדגל שלי-דו צדדי וגדול מספיק.
ואז ראיתי שיש להם שמלה בגזרה האהובה עלי. עלה על דעתי ששמלה עם הדפס מיוחד של העבודות שלי והלוגו שלי יכולה להיות פתיח שיחה חמוד ועשויה להביא לי עבודות נוספות גם כאשר אני לא עובדת אלא סתם הולכת למקומות שונים. עף אף שאני מאוד אוהבת שמלות מתנפנפות קצת חששתי כיוון שבתמונה באתר על הדוגמנית נראה כאילו השמלה נגמרת באמצע הירך ואני מעדיפה לא לחשוף את הברכיים שלי, אבל היות ולאחר הנחה של 20% השמלה יצאה כ90 שקלים כולל המשלוח לארץ החלטתי לנסות. 
*לפני הכל חשוב לקבל אישור של המצולמים אם הולכים להשתמש בתמונות- אני מוודאת את העניין הזה כבר בשלב הציור ועדיף להחתים את האנשים על אישור שימוש בצילומים- יש המון טפסים שכאלה, פשוט חפשו.
*השלב הבא היה להיכנס לדף המוצר ולראות מה גודל התמונה הרצוי- הגודל של כל החלקים של השמלה מפורטים בנפרד(חלק עליון וחלק תחתון) ואז פתחתי פוטושופ עם הגודל הזה והתחלתי בעבודת נמלים שארכה כ5 שעות לארגן לי את ההדפס הרצוי- ידעתי שאני רוצה את החלק העליון והתחתון של השמלה זהים מבחינת הדפס, אז הגדרתי לפי גודל החלק התחתון של השמלה. ידעתי שאני רוצה את הלוגו שלי, אז מיקמתי אותו בחלק התחתון. אחר כך פשוט לקחתי עבודות שלי (ציורי פנים\ציורי הריון\ציורי גוף) ומיקמתי אותן אחת ליד השניה-כל ריבוע כאן הוא עבודה שלי. לאחר שהיה לי מלבן בגודל הרצוי שכפלתי אותו- עבודה אחת כאן מופיעה לפחות 3 פעמים ולפעמים יותר וכמובן בגדלים שונים, היות והעין אוהבת חזרתיות. ניסיתי לחשוב כיצד זה יראה על הגוף. אחרי שהייתי מרוצה מהשלב הזה חיפשתי תמונות של מצוירים שונים ומיקמתי רנדומלית כדי להוסיף עניין ושמרתי (האמת שעם כמות העבודה שהיתה שם שמרתי די הרבה פעמים במהלך הדרך, שונאת שהמחשב פתאום מחליט לכבות באמצע העבודה). 
ההדפס שיצרתי מהעבודות שלי


חולצה בת 7 מתחת לשמלה נטולת שרוולים במידת 2XL, פתחי הידיים מעט גדולים


עכשיו שוב חזרתי לאתר ונכנסתי למוצר skater dress. מתחת לתיאור המוצר כתובות המידות בו הוא זמין- מגיע עד מידה 24 האמריקאית שזה מקביל למידה 56, אבל ממליצה להיעזר בטבלת המידות שלהם- מפורט לפי אינצ'ים וכך זה הכי מדויק. קחו בחשבון שמידה 2/3XL משלמים תוספת מחיר קטנה וזה גם מצוין בבירור- מעט מרגיז אבל עדיין זול משמעותית מאשר לרכוש בארץ שמלה במידה שלי... מתחת לתיאור המוצר יש כפתור CREATE IT שעליו לוחצים. אפשרי לבחור מדגמים שלהם אם לא רוצים להתעסק עם עיצוב ואפשר גם לשדרג את העיצובים שלהם-כלומר אם תבחרו עיצוב שלהם תוכלו להתאים אותו אישית ולהוסיף לו או להחסיר ממנו מרכיבים.רק שאז הכיתוב על הכפתור יהיה get started. אפשר גם בלי, אבל רצוי להתקין תוכנה קטנה בשם silverlight -האתר יעשה זאת עבורכם- כדי לעצב באתר עצמו ולהוסיף רכיבים כמו קישוטים שונים, גבולות, דוגמה של תחרה (יש להם בכמה צבעים),כפתורים ואפילו טקסט (אם כי כדי לוודא שהמלל יוצא בפונט (כתב) הרצוי יצרתי את הכיתוב בפוטושופ ליתר ביטחון. המיקום של התמונה מאוד חשוב, בייחוד אם יש פריטים שאתם בטוחים שאתם רוצים שיופיעו- יש קיווקווים וחשוב מאוד שכל מה שאתם רוצים מודפס יופיע יהיה בתוך הקווים ולא ממש צמוד אליהם וכן להתייחס לצורה של החצאית, כלומר לקערה (מה שאני לא עשיתי ואפשר לראות שהזרימה שונה לגמרי בין החלק התחתון לעליון על אף שזה אותו הדפס)-מעניין שהלוגו בחלק העליון של השמלה נחתך אפילו שמיקמתי אותו בתוך הקיווקווים אז המלצתי היא למקם בשוליים רק דברים שלא אכפת שלא יצאו בהדפסה.אפשר לראות שהצבעים של ההדפס המקורי עזים וחזקים יותר מזה של ההדפס על השמלה,אבל לא באופן משמעותי.לאחר סיום העיצוב הוא יישמר בגלריה שלכם, כך שאם תרצו תוכלו בפעם הבאה רק לשנות מעט דברים או להזמין בדיוק את אותו הדבר. הם מדפיסים על כל דבר כאמור- מתיקי בית ספר דרך מגוון סוגי בגדים כמו חזית ספורט- שלא יעילה כחזית ספורט אבל בהחלט מקסימה מתחת לחולצות\שמלות מעטפת כשהמחשוף מוגזם מדי לטעמי וכמובן שמלות מסוגים שונים.- בהחלט שווה הצצה. המשלוח הגיע תוך שלושה שבועות והייתי מאושרת לגלות שהשמלה נגמרת לי מתחת לברך. בחלק העליון אצטרך להצר ולעצב מעט מחדש את השמלה אבל אני מרוצה וגרפתי המון מחמאות בכל פעם שלבשתי אותה-שאלו מהיכן היא. קחו בחשבון שאם מזמינים צמוד והבד נמתח אז הבגד נראה דהוי כי זה חושף את הבד הלבן שנמצא בצד השני.לא לשכוח לכבס ביד, למרות שגם 30-40 מעלות במכונה זה גם בסדר.

עד ה4.9.15, יש להם 3 שמלות\חצאיות (ועוד כמה פריטים אבל צריך לבדוק)- 3 ב40$ כולל משלוח לארץ בהקלדת FASHIONDEAL מכאן הזמנתי את השמלה המרהיבה שלי. לצורך גילוי נאות- הקישור לאתר יתן לי הטבות במוצרים באתר שם, אבל לכם זה הרי לא מפריע.....
השמלה הזו היא XL ומאוד צמודה לי לכן מעליה שמתי חצאית.
אשמח אם תעדכנו כן אם הזמנתם משהו משם ומה דעתכם- קחו בחשבון שעל ספרי התמונות הרגילים שלהם שמעתי ביקורות לא משהו, אבל ספרי הDELUXE אמורים להיות מוצלחים- אם אזמין אעדכן את הפוסט בהתאם.  
שמלה זהה ,הדפס שונה מהאתר.