יום שישי, 5 בספטמבר 2014

אגדה חיה של איפור באיכות גבוהה

נכחתי בהשקת קו האיפור של נטשה דנונה והתרשמתי עמוקות מהאישה המדהימה הזו. מאז היתה מלחמה וקרו עוד דברים שמקשים עלי לפרסם פוסטים בתדירות תכופה מספיק לטעמי אבל כאשר צריך לשבח אז צריך. לרוב אני לא משתפכת ומהללת מוצרים כיוון שבאמת לכל מוצר יש לרוב חסרונות או תכונות שעשויות להיתפס כחיסרון ובכל מקרה בכל חברת איפור שאני מכירה יש מוצרים מובילים וכאלה ש... נו טוב, קונים על הדרך כבר מאותה חברה כי כבר נמצאים שם.
התחילה כדוגמנית והפכה למותג. נטשה דנונה- האישה והאגדה. היא גם אדם מקסים שעושה רושם שמוכשרת בהכל

נטשה דנונה היא מאפרת פעילה שהפעילות שלה מוקפדת ומרשימה כבר שנים. היא פרפקציוניסטית שאוהבת להקפיד על הפרטים הקטנים אליהם היא גם שמה לב. היא עצמה אחראית על הנוסחאות של כל מוצר ומוצר אצלה- כי השם שלה נמצא עליו ובכלל נראה שנטשה חיה לפי המשפט "אלוהים נמצא(ת) בפרטים הקטנים".  מגוון המוצרים שלה נרחב וכולל הכל מטיפוח וניקוי דרך פריימר מדהים שאני זוממת עליו


הייתי מעדיפה שפורפרת אבל אני בהחלט רוצה מה שבפנים.
 (כן יש לה פריימר לעור שמן נטול סיליקונים והעיצוב שלו בהחלט מעניין- הייתי מעדיפה שפורפרת אבל האריזה יפה מאוד) ועד לצלליות וכן הלאה כל מגוון המוצרים שאישה עשויה לרצות להכניס לתיק האיפור. כל האריזות מעוצבות לעילא ולעילא ובר הריסים המדהים בחנות הרס אותי. זה מה שנקרא חשיבה על הפרטים הקטנים- אפשרות "למדוד" איך כל סוגי הריסים השלמים נראים על העין לפני שרוכשים.
אני והריס- השם כתוב על הידית ותודה לנטשה דנונה המדהימה שצילמה אותי.
המברשות גם הן מצויינות אבל הצללית השחורה פחם ובייחוד צלליות הדואוכרום עשו לי חשק לפתוח את הארנק, למרות שכבר יש לי צללית שחורה טובה, של OFRA, הצלליות של נטשה במרקם אלוהי ואינן מתפוררות כמעט כלל. ברונזרים בלי שמץ של כתום  צלליות הדואוכרום מטריפות, כבר אמרתי?
איזה דואוכרום מטמטם....התחלתי לדגום אבל הפעם התייאשתי באמצע. המגוון גדול וכולן יפות.
החנות מעוצבת כמו ממתק אחד גדול לעיניים אבל מאורגנת ביותר, ובכל זאת העין מתרוצצת לה בין שפע הפריטים כי אי אפשר שלא- צבעוני, משמח ומפתה בו זמנית.
כל התמונות כאן, באלבום בדף הפייסבוק של הבלוג.
מעוצב נקי אך מרשים.
הצילום עושה חשק. תנו לי הכל בבקשה...


בין השפתונים ניתן למצוא 4 גוונים שונים בהירים אך מחמיאים ובחנות בתל אביב ניתן לקבל ייעוץ ממאפרים.
את הפלטה המסומנת בלב היה לי העונג לקבל לסקירה והיא מוצלחת ביותר. גם ההיילייטר המעודן והמרשים וגם הגוון האפרסקי הנפלא כסומק. תענוג.

מידע יח"צ:
 
נטאשה דנונה, אמנית האיפור הבינלאומית, מביאה את הבשורה בתחום האיפור ומשיקה לראשונה קו מוצרי איפור ואביזרים חדשני בלעדי תחת שמה: "NATASHA DENONA".
 
עם ניסיון של למעלה מ-25 שנים בתחום האיפור וצי של דוגמניות ושחקניות בינלאומיות וישראליות שהיא מאפרת לאורך השנים, בהן : יעל בר זהר, נינט טייב בר רפאלי ועוד, צלמי העל ובהם: WARWICK SAINT ו-SIMON EMMETT , משיקה נטאשה דנונה לראשונה את קו מוצרי האיפור הבלעדי החדש.
 
קולקציית מוצרי האיפור והאביזרים תושק בשני שלבים, כאשר בשלב הראשון יוצעו הפריטים למכירה ב"חנות בית הספר לאיפור של נטאשה דנונה" ובמקביל באתר המקוון אשר יושק במיוחד לרגל השקת המוצרים, כאתר סחר לקנייה מקוונת. כמו כן ישווקו המוצרים בניו יורק בחנות הדגל ובבתי הכלבו הנבחרים. בשלב השני ועד סוף שנת 2014, תוצע הקולקציה למכירה בפריסה ארצית רחבה בחנויות דגל ובתי הפארם המובילים.
  
סדרות המוצרים:
 
מייקאפים: 4 טקסטורות, קיימים ב-6 עד 12 גוונים, בטווח מחירים: 229 - 259 ₪.
צלליות: 68 גוונים, בטווח מחירים : 119 -  129  ₪.
קונסילרים: 4 גוונים, בטווח מחירים: 89 - 189 ₪.
סמקים: פלטת 2 סמקים, 19 גוונים, מחיר: 179 ₪.
בסיס לצלליות: 2 גוונים, מחיר: 189 ₪.
פריימרים: 3 סוגים, מחיר: 219-350 ₪.
ברונזר: 4 גוונים, מחיר: 179 ₪.
שימר לגוף: 3 גוונים, מחיר: 240 ₪.
שימר בקרם לפנים: 3 גוונים, מחיר: 219 ₪
שימר באבקה לפנים ולגוף: 3 גוונים, מחיר 199 ₪.
גלוסים: 21 גוונים, בטווח מחירים: 99 - 109 ₪.
שפתונים: 60 גוונים, בטווח מחירים: 89 - 119 ₪.
פודרה HD: 2 גוונים, מחיר: 179 ₪.
פלטת צלליות לגבות: (5 גוונים), מחיר: 379 ₪.
פלטת 5 שפתונים: 13 גוונים, מחיר: 349 ₪.
פלטת 15 שפתונים: 4 גוונים, מחיר: 950 ₪.
פלטת 28 שפתונים: 2 גוונים,  מחיר: 1590 ₪.
פלטת 10 צלליות: 930 ₪.
פלטת 28 צלליות: 2  גוונים, מחיר: 1990 ₪.
מברשות איפור: 21 סוגים, בטווח מחירים: 99 - 270 ₪.
ריסים: 44 סוגים שונים, בטווח מחירים: 59 - 119 ₪.
ספוגיות איפור: 38 - 79 ₪.
פאף: 49 ₪.
תיקי איפור: 790 - 1890 ₪.
מעגל ריסים: 95 ₪.
סטים מברשות: 890 – 1690 ₪.
 
את קו המוצרים החדש ניתן להשיג ב'חנות בית הספר לאיפור של נטאשה דנוננה'/ אחד העם 28/בנין פלטין/קומה 1/תל אביב וכן באתר – http://www.natashadenona.com/
האתר נוח לגלישה אבל החנות מקסימה ובהחלט שווה ביקור אם אתם אוהבי איפור ומבקרים בת"א כי נהדר לחוש מרקמים של מוצרים באמת ולא רק להתרשם מסקירות.
מה חשבתם על המוצרים שלה? התנסיתם? מה אהבתם במיוחד? יש משהו שלא אהבתם? אשמח לשמוע כאן בתגובות וכמובן אם תירשמו כעוקבים או תראו קצת אהבה בדף הפייסבוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה