יום חמישי, 11 ביולי 2013

colorstay מבית רבלון-עמידות מתמשכת?

לא מזמן היה אירוע מאפרים בחסות רבלון עם המאפרת המאוד מוכשרת עינת דן, ובו חשפו את ההשקה המחודשת של אחד המייקאפים האהובים עלי, הלוא הוא הcolorstay של רבלון- שסוף כל סוף קיבל לו משאבה (הוא טוב לי רק בקיץ- בחורף הוא כהה מדי עבור שלגיה כמותי). זו לא היתה סתם השקה, היא נערכה בבוקרו של היום בו נערך אירוע המאפרים בארגונה של אורית ויזל, מפורטל bbeauty. לפי התמונות שהועלו מהאירוע בערב, קצת התעצבתי שהייתי צריכה ללכת לעבוד ולא יכולתי לחזות בעינת דן בעבודתה בכנס המאפרים, אבל גם ההדגמה לעיתונאים היתה מעניינת. וכמובן תמונות (מתנצלת על הצילום בחלק מהמקרים היתה לי בעיה עם התאורה)- יש הרבה תמונות מהאירוע בעמוד הפייסבוק של רבלון
אמרתי לכן כבר שהצטערתי שלא יכולתי להיות בהדגמה? (התמונה לקוחה מעמוד הפייסבוק של רבלון)
השילוט בכניסה
 


השולחן טרום העבודה

הסטנד עם המוצרים להדגמה



הנחת צללית- המסך גדול כך שכל המאפרים שמגיעים לכנס יוכלו להינות מההדגמה.

איכשהוא הצבעים של המסך הצטלמו לי טוב יותר מאשר המציאות




הנחת מסקרה בצורה מדוקדקת



אני אישית אהבתי יותר את החלוק סאטן השחור שהיה לה לפני, אבל זה באמת עניין של טעם.

 

לוק איפור מאוד לביש לטעמי- אני מבטיחה לכן שבמציאות היא לא היתה כתומה בהיסטריה
 
שאלתי את עינת לגבי עומס המוצרים הקיימים היום לשימוש באיזור העיניים, בייחוד בקיץ הישראלי והיא נתנה לי את הטיפ הבא:קודם פריימר עיניים, אחר כך קונסילר ואז צלליות.
אני אישית לא משתמשת בקונסילר על העפעף אלא רק מתחת, להסתרת כהויות. אם יש לי מאופרת עם עפעף מאוד מאוד כהה ושקוע אולי אשתמש בקונסילר, אבל לרוב אני נוטה להשתמש בצללית קרם בלבד כבסיס מעל לחות עיניים.
עוד טיפ נפלא של עינת דן הוא שימוש בצללית אבקה אולטרה ורודה כמו הVANILLA של מאק לצורך יצירת הארות שמצטלמות נפלא.
בסדרת הCOLORSTAY יש מגוון מוצרים שאמורים להיות עמידים במיוחד: עיפרון שחור (אני מאוד אוהבת אותו והוא עושה את העבודה ושחור בהחלט-השוויתי אותו בזמנו לעוד עפרונות שחורים וזה האחד שנמצא במזוודה שלי כרגע)
מסקרה מאריכת ריסים ועמידה ל24 שעות- היא בהחלט עמידה, לא מתקלפת או מתגרגרת ואני ממליצה עליה בחום לכל מי שמשפשפת את העיניים שלה אבל לא רוצה לוותר על מסקרה- רק קחו בחשבון שאין לה אפקט דרמטי ואל תשכחו לסגור אותה כדי שלא תתייבש, מה שהיא אכן נוטה לעשות.
אייליינר ג'ל, מגיע ב3 גוונים וניתן לתקוע את המברשת בתוך המכסה גם כלפי חוץ כך שאם רוצים הפקק נהיה ידית מעט רחבה יותר למכחול.
המברשת של הליינר ג'ל מקרוב- חשוב לנקות בתום כל שימוש, אחרת היא לא נוחה (וזה גם לא הגייני)

שלושת הגוונים של האייליינר ג'ל של רבלון יחד


המברשת מקרוב- זו המברשת בסופרפארם, שם לא מקפידים לנקות בתום כל שימוש (אבל אני בטוחה שאתן תקפידו...)
 
המסקרה העמידה של רבלון- מאוד עמידה אבל לא מאוד מאריכה או מעבה. ברשת היו בנות שאמרו שהן
משפשפות את העיניים הרבה ורגישות אמרו שהיא היחידה שהיתה טובה להן.
 
 

אחרי ספורט ומקלחת- האיפור עמד יפה בפרץ אם כי האייליינר דהה מעט. הצלליות (מתוך פלטה של 180 צלליות כלשהי מסין) מעל צללית קרם ורודה זהובה של מדינה, בגבות-permanent taupe, צללית הקרם המשובחת של מייבלין

את הפלטה של הצלליות אפשר לרכוש דרך איביי, מחפשים :Pro 180 Full Color Makeup Eyeshadow Palette Eye Shadow
כך נראית הפלטה
מכל המוצרים העמידים של רבלון המפורסם ביותר הוא השפתון הדו צדדי שלהם, שהוא בהחלט טוב. טיפ קטן לכל מי שרוכשת- אל תזכרו את המספר שלהם שנמחק די מהר, תזכרו את השם שלהם שתמיד נשאר ומודפס בלבן על הצד עם הצבע- אם קשה לכן עם אנגלית או צרפתית אז פשוט תעתיקו את האותיות לפני שאתן ניגשות לרכוש חדש, בייחוד אם יש לכן אחד מהגוונים הטבעיים (יש לרבלון כמה גוונים די דומים) את הסווצ'ים של כל השפתונים וצלליות הקרם אפשר לראות באלבום, אבל בכל זאת אני אעלה לכאן אחד:
אחד הצבעים היותר שימושיים שיש. גם כסומק הוא עובד נפלא על בהירות
keep blushing (גוון אחר ולא זה שלמעלה) על השפתיים שלי. כן, הוא מדגיש את החריצים בשפתיים אבל עם הגלוס שלו
או הבאלם שמגיע עם השפתונים העמידים של מייבלין או לוריאל היובש לא מורגש.
אם עובדים איתו מהר מאוד אפשר גם להפוך גוונים מסוימים של השפתון העמיד הזה לסומק קרמי אבל עמיד ביותר- כידוע כאשר יש צבעים מאותה משפחה או מהמשלימה זה מאוד מחמיא לאיפור. כמובן שכדאי להניח אותו בטפיחות. אם יהיה ביקוש תקבלו סרטון על העניין.


הסומק זה השפתון למעלה, המייקאפ הוא קולורסטיי הכי בהיר, ה150, שעבורי הוא מייקאפ קיץ בסדר גמור ובחורף הוא כהה לי.
את שאר האיפור פירטתי למעלה בתמונה שלאחר מבחן העמידות.
אם אתן חוששות להניח את השפתון בנגיעה ישירה אפשר להניח על היד או לערבב מעט עם מייקאפ אבל אני אוהבת את ההנחה הישירה אם כי היא צריכה להיות מאוד מהירה כי זה שפתון מתקבע.
מוצר נוסף בסדרה זה הצלליות הקרמיות, שאיתן לא יצא לי להתנסות.

הקומבינציה האהובה עלי מהצלליות הקרמיות מבחינת שילוב צבעים

לתמונות של שאר הסווצ'ים בקרו בדף הפייסבוק של הבלוג (ועל הדרך עשו איזה לייק).
עוד מוצר של רבלון שאני מחבבת הוא הcolor correcting primer- יש להם 2 פריימרים לפנים אבל זה לטעמי יותר מוצלח, אם כי אני מרגישה שהוא מיועד לנשים עם עור יבש ולא שמן.
כרגיל, תגובות ושאלות מתקבלות בברכה. אני מאוד אוהבת את העיפרון השחור ואת השפתון בגוון NUDE,אם כי לצערי האריזה שלו מכילה רק 2ml, אז כדאי להתנהג איתו בחסכנות. איזה מהמוצרים בסדרה אתן הכי אוהבות?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה