יום שלישי, 4 ביוני 2013

מוצר השנה 2013- ההתרשמות שלי

הרשת מלאה עכשיו בפרסומים של מוצר השנה. אני לא הולכת לדבר על האירוע אלא רק על המוצרים הרלבנטים לבלוג הזה.
revlon.jpg
מוצר השנה הוא פרס המחולק בכל העולם על חדשנות בהמון תחומים- אוכל, כביסה, ביטוח וכן הלאה ואני אתייחס רק למוצרים הנמצאים בקטגוריית הטיפוח והאיפור-
CS_Makeup_NormDry_300Av1.jpg
המייקאפ colorstay של רבלון הוא מייקאפ אהוב על הרבה מאפרות כולל אותי לעונת האירועים כיוון שאפשר לבנות איתו שכבות עד כיסוי כמעט מלא, אני אוהבת את הגוון הבהיר ביותר שלו לעור שמן, 150, שיושב עלי בצורה טובה- יש לו נטיה להצטלם בצורה מעט אפרפרה, אבל עם פידור וסומק נכונים הוא פשוט נראה נפלא על העור שלי וזהו בהחלט מוצר שאני אישית אוהבת. הוא לא מרגיש כבד מאוד על העור אבל יודע לתת כיסוי מלא. ככל שאני יודעת, הוא מגיע ללא משאבה, מה שמקשה מעט על העבודה איתו. אני אוהבת יותר את הפורמולה הישנה מאשר את הפורמולה המשודרגת, אבל גם הפורמולה המשודרגת טובה. לפורמולה המשודרגת לוקח יותר זמן להתקבע מאשר הפורמולה הישנה. הוא נותן גימור מאט, לפחות הפורמולה לעור מעורב-שמן.
הוא מכיל סיליקון נדיף, מה שמשפר את העמידות שלו ויכול לגרום לכן אולי לוותר על הפריימר מתחת- אני איתו בימי הקיץ הנוראים שקפצו עלינו לא הנחתי פריימר כי כל שכבה מרגישה לי כמו שפכטל נוראי, אבל כל אחת והעור שלה- תעשו את השיקול שלכן. לאירועים אני כן מניחה פריימר אבל אני מרגישה שאני צריכה להניח שכבה דקה יותר של המייקאפ וממש מעט מהפריימר כדי לא להרגיש כובד על העור.

ד"ר פישר אולטרסול יאנג- אני אישית מאוד אוהבת את החברה הזו- מתחברת לריחות, מתחברת לכך שיש הגנה גבוהה מפני השמש גם בקרמי היום שלהם. אני מאוד אוהבת את המוס הגנה נגד שמש בריח מלון, לא מהסדרה הזו אלא מהסדרה הרגילה לילדים, אבל אהבתי גם את הקרם-ג'ל לעור צעיר. בהתחשב בכך שצריך למרוח מקדם הגנה כל שעתיים בקיץ, אני עדיפה את המרקם של קרם ההגנה שלי כמה שיותר קליל.

ד"ר פישר NATURAL CARE- כבר אמרתי שאני אוהבת את ד"ר פישר. הם ישראלים, לא עושים ניסויים בבע"ח ויש להם הגנה נגד שמש בכל קרמי היום שלהם- 3 סיבות למה אני אוהבת את המוצרים שלהם. זו סדרה המיועדת לטיפוח השיער והגוף, חמותי שקיבלה את השמפו להתנסות, מאוד  התלהבה- היא אהבה את הריח ואמרה שגם בלי מרכך השיער שלה מרגיש נקי, אוורירי ונעים.


אפליקטור נעים במיוחד, בייחוד בקיץ
EVEN BETTER EYES DARK CIRCLE CORRECTOR- מוצר של קליניק שזכה ב2012  בפרס של המגזין Allure בתור המוצר הטוב ביותר לטיפול בכהויות מסביב לעיניים. האפליקטור שלו מאוד נעים וקריר והנסיינית שלי מאוד התלהבה ממנו ואמרה שהוא שיפר את מצב הכהויות אצלה, אבל כנראה זו הטכנולוגיה של הסיבים האופטיים השקופים (שמוגנת בפטנט) כי היא לא השתמשה בו 12 שבועות עד כתיבת פוסט זה- הוא אמור לשפר את מצב הכהויות ב30% תוך 12 שבועות והמוצר שווה בדיקה אם זה מה שמפריע לכן באיזור העיניים.
 
chubby stick של קליניק
נראה כמו עיפרון שמנמן, צובע את השפתיים בצורה עדינה ועתיר בלחות- לא ממש מרגיש כמו שפתון אלא יותר כמו לחות והוא לא כבד על השפתיים.
לדברי קליניק צ'אבי סטיק הוא שפתון בעל נוסחה עשירה בלחות, המכילה תערובת מיוחדת של חמאות, שמנים ונוגדי חמצון מפנקים ביותר, המסייעים גם בהגנה על השפתיים וטיפוחן תוך הזנה מיידית בלחות, הנותרת עמידה לאורך זמן.
הנוסחה מכילה חמאת שיאה, חמאת זרעי מנגו ושמן זרעי חוחובה, ורפרוף של המוצר על השפתיים מותיר אותן רכות, גמישות ורגועות.
סה"כ יש להם עכשיו 16 גוונים, כך שכל אחת יכולה למצוא את מה שהיא אוהבת. הנה פוסט משבח עם סווצ'ים טובים של 4 גוונים מתוך כולם.
הצ'אבי סטיק מספק נגיעה של צבע ואפשר לבנות איתו כיסוי סביר אבל הוא שקוף, והוא מאוד נעים על השפתיים. כיף לחדש אותו והוא נוח לשימוש ואחסון בתיק. 
קליניק הוציאו לאחרונה גוונים עזים יותר- , chubby stick intense, שבעולם מאוד אוהבים ואני חושבת שגם אני ארצה לדגום בהמשך.
השפתון הזה,בגרסתו הרגילה, מאוד מתאים לכל משתמשות הלאבלו שרוצות "לעלות כיתה" אבל בלי ממש להרגיש שפתון. אפשר לבנות איתו כיסוי אבל בסך הכל מדובר בשפתון שקוף.
03 - שנה 2013.jpg
3 מוצרים קיבלו את פרס הזהב על חדשנות בקטגורית טיפוח יוקרתי- 2 המוצרים שציינתי של קליניק
והשמן המעולה לשיער  אליקסיר אולטים, שכתבתי עליו בעבר בפירוט.
הBB החדש של סבוקאלם, מצוין אבל לא לעור שמן
Sebocalm innovation
אני מאוד אוהבת ותמיד אהבתי את המוצרים של סבוקאלם המיועדים לעור רגיש, אולי בגלל חברתי האלרגית במיוחד שמהללת אותם בפני כבר יותר מ10 שנים. הם השיקו לאחרונה סדרה שלמה של לחויות וגם BB שאני אישית אהבתי, אם כי הוא מעט כהה לי. בהשוואה לכל קרמי הBB שיצא לי לנסות, הוא בעל הכיסוי הגבוה ביותר וזה מה שאהבתי בו. הוא יושב יפה על הפנים ומחזיק מעמד עם פידור עד סוף היום. הוא לא מתאים למי שיש לה עור שמן לטעמי- אבל הוא פתרון טוב לנשים עצלניות כמו אמא שלי שלא רוצה ולא מעניין אותה להזמין מח"ול, היא צריכה הגנה נגד שמש וגם כיסוי לא יזיק כי יש לה כתמים (אמרתי כבר שהיא עצלנית בענייני טיפוח לא?)

סדרת revitalift laser x3 של לוריאל
משלבת רכיבים פעילים בריכוז גבוה (עד כמה שאפשר בטיפוח מסוג זה)- מותחת את העור וממצקת אותו וכן מטפלת בקמטים. אני כמובן לא בולעת את כל ההבטחות האלו שכן עד כמה שאני יודעת אין מכונת זמן בפנים- אבל לדברי הנסיינית שלי הקרם מאוד נעים והיא אכן ראתה שיפור במצב העור. הוא השאיר לה את העור מלוחח מאוד ולא הרגיש כבד. 
PEDILADY
מוצר שמאפשר לעשות פדיקור בבית, באמצעות אבן המסתובבת מהר. לא התנסיתי אבל הבנתי מקריאה שהוא מסיר די הרבה מהעור היבש, אם כי אינו מחליף ביקור אצל הפדיקוריסטית- הוא לא יודע להוריד יבלות וכמובן שמגע אנושי הוא דבר מאוד מהנה לטעמי- פדיקורסטית טובה משדרגת את הרגליים חד משמעית. הוא עובד עם סוללות- עוד יתרון היות ולא צריך לחפש חשמל- מצד שני אולי הוא לא מספיק חזק למי שיש לה עור קשה במיוחד. הביקורות ברשת חלוקות לגביו.

 ספריי לייבוש לק של לייף, אצטון עם ספוגית ומשאבה ולקים לייבוש מהיר
הלקים לייבוש מהיר של לייף עושים את העבודה ויש ביניהם כמה גוונים יפים ששווים בדיקה.
מסיר הלק במשאבה של לייף בהחלט אהוב עלי, כמו שכבר כתבתי.
את מסיר הלק עם הספוגית פחות אהבתי משתי סיבות: אני אוהבת נצנצים על הלק שלי והוא לא מתאים לשימוש עם נצנצים, אבל זו לא הסיבה שלא התחברתי אליו. אני נוטה לכרסם את העור לצד הציפורניים ולעיתים הוא פצוע, כך שאני צריכה להתנהל בזהירות עם מסיר הלק שלי ועם כל הסדקים שיש לי לעיתים על האצבעות רק המחשבה לתחוב את האצבע לתוך ספוג מלא במסיר לק מלחיצה אותי.
הספריי לייבוש לק לא עושה את העבודה בצורה מלאה לחלוטין- כלומר אי אפשר להתיז אותו וישר ללכת לשטוף כלים, אבל הוא בהחלט מאיץ את תהליך הייבוש, בתקווה שבפעם הבאה שאשים לק לא אזכר שניה אחרי שאני בדיוק צריכה לעשות כלים\כביסה\אוכל או כל דבר אחר שמשמיד את הלק, מה שלרוב קורה לי (גם לכן? אני די בטוחה שזה אחד מחוקי מרפי)

אז לאיזה מוצר אתם התחברתם בצורה הטובה ביותר או שאולי אף אחד לא מדבר אליכם? אני מתלבטת בין הצ'אבי, הקולורסטיי והאליקסיר אולטים.
מה דעתכם?

תגובה 1: