יום רביעי, 8 במאי 2013

הרביעיה הפותחת



עובדה ידועה היא שאם יש כמה צבעים על העפעף איפור העיניים נראה טוב יותר (במידה ומטשטשים כמובן) . חברות האיפור יוצרות הרבה שילובי צבעים על ידי השקת סטים בצירופים שונים. כמות שצלליות משתנה בין הסטים, אבל הרבה חברות משיקות רביעיות. גם לוריאל וגם קרליין השיקו רביעיות לאחרונה.
הרביעיות של קרליין- מגוון אפשרויות נרחב

אצל לוריאל אלו צלליות באותו מרקם אבל בגוונים שונים. אפשר לקרוא סקירה מקיפה הכוללת תמונות עליהן כאן.




אחד הלוקים של הצלליות של לוריאל
מעושן ומונוכרומטי
יש גם רביעיה צבעונית ועליזה

 אין ספק שרביעיות מאפשרות ורסטיליות רבה בלי לתפוס מקום רב ולכן הן אידאליות למארז לתיק האיפור הקטן, בייחוד אם אחד הגוונים ברביעיה יכול לשמש גם כסומק.
הפוסט הזה יפרט על הרביעיות של קרליין. זה לא סוד שקרליין שינו את הגישה שלהם לאחרונה והם השתדרגו פלאים.
הייתי בהשקת רביעיות הצלליות החדשות של קרליין.
 
אז מה יש לחברה להגיד עליהן?
קרליין משיקה לראשונה קולקציה מלאה של 12 מארזי רביעיות עם צלליות איכותיות בארבעה מרקמים שונים. שילוב הגוונים הייחודי מעניק חופש יצירתי לדמיונך והופך את שגרת האיפור היומית לאמנות.
סדרת הצלליות "פרוטפוליו" מגישה לך קשת גוונים מושלמת, באריזה מתוחכמת וחדשנית עם מראה גדולה המאפשרת איפור עיניים מדויק בכל מקום ובכל מצב. 
ארבעת המרקמים, מאט, קטיפה, סאטן וברק, משולבים יחד להשגת כל טכניקת איפור נחשקת. עומר אסף, מאפר ראשי לקרליין, מדגים את יצירת הלוקים בסרטונים תוך כדי הסבר כאן
 
במבחר הגוונים:
מס' 101 - SMOKE, גוונים למראה מסתורי ומעושן
מס' 102 - PURE, גוונים למראה נקי וטהור
מס' 103 - MINK, גוונים למראה חם ומלטף
מס' 104 - AMBER, גוונים למראה שמש זורחת
מס' 105 - STYLE, גוונים למראה סטייל
מס' 106 - CLASSIC, גוונים למראה קלאסי
מס' 107 -  PINK 4 TONE, גווני ורוד לוהטים
מס' 108 - PURLPE 4 TONE, גוונים סגול מסתוריים
מס' 109 -  BLUE 4 TONE, גווני כחול מלכותיים
מס' 110 - GRAY 4 TONE, גווני אפור סתווים.
מס' GREEN 4 TONE - 111, גווני ירוק קסומים 
מס' BROWN 4 TONE - 112, גווני חום קלאסיים
ומה אני רוצה להגיד?
את האריזה אני אישית אהבתי, למעט הצבע הלבן. המראה בגודל מעולה, יתרון ברור לטעמי למשהו שאמור להיכנס לתיק קטן ולנסוע איתי למקרה שארצה להתאפר. אני אוהבת שיש שנץ קטן עליו צריך ללחוץ כדי לפתוח את האריזה ולא צריך לחפש תפס, שכאשר הציפורניים שלי חלשות מציק לי.
המרקמים השונים הם לטעמי מבורכים ויוצרים עניין. עומר אסף אמר שאם מרטיבים מעט את הצללית המאט בכל רביעיה אפשר ליצור אייליינר עמיד ויפה. לאחת מהרביעיות עשיתי סווץ' גם על יבש וגם על רטוב
הצלליות הדחוסות בנצנצים עם המרקם החצי קרמי, מאוד עניינו אותי, היות ונצנצים הם דבר שנוטה להתפזר ואני תמיד מחפשת אפשרויות שימנעו את הפיזור וישאירו את הנצנצים היכן שאני רוצה.
ללא ספק יש מגוון גדול של אפשרויות וכדאי להציץ בסטנד לראות אם מתחברים לאחת הרביעיות הללו.
ניסיתי מגוון של שיטות עם הנצנצים ומצאתי שמבחינתי הכי טוב לגרד מעט עם ספטולה\ קצה של מכחול ולעבוד עם החומר המגורד. כאשר נוגעים בצללית הנצנצית עקב המרקם הקרמי היא נדחסת והיא מרגישה שונה מאוד משאר המרקמים. מכל הרביעיות הכי אהבתי את מספר 104, כיוון שאני חובבת אפרסק ויש בה גוונים שיכולים לעבוד גם כסומק ולא רק כצללית. לתיק האיפור הקטן שלי אני מחפשת מוצרים שיכולים לשמש לכמה מטרות, כך שאסחב כמה שפחות איתי.
עכשיו לכמה וכמה תמונות:
הגדלתי כדי שתראו את רשימת הרכיבים כמו שצריך.


רשימת הרכיבים של רביעיה נוספת, שימו לב שהיא שונה מרשימת הרכיבים של הרביעיה הקודמת.
על האריזה אפשר למצוא צילום של הגוונים, אבל הוא מעט שונה, פשוט צריך להתרשם לבד בפארמים 

בתוך כל אריזה אפשר למצוא המלצות לשימוש, אבל חסר כאן צללית בהירה הרבה יותר, לטשטושים.



סווצ'ים- מתחת לבלוק יש קווים- מה קורה אם מערבבים עם מעט מים, למעט הנצנצים שלא ערבבתי עם מים
 

הרביעיה הסגולה וסווצ'ים שלה מרחוק.


לוק עם הרביעיה הסגולה, מתחת לגבה צללית ROSE BLANC של MAC, בתוך העיניים עיפרון NUDE של יוסי ביטון

כמו שאפשר לראות, הגוון האפרסקי עובד גם כסומק. המשקפיים שלי הם של שיסיידו ואני מתה עליהם אגב.


 
בעין סגורה- טפחתי מעט מהנצנצים על הכל

הלוק עם רביעית AMBER, מסקרה טורקיז של פופה בקצות הריסים
הקוביות  הן הצבעים בהם השתמשתי., הרעיון מטל פלג

את הכל הנחתי עם האצבעות, את התיחום החיצוני התחתון עשיתי עם מברשת אלכסונית קטנה.


הצלליות האלו בעלות פיגמנט משביע רצון, ומעל בסיס של צללית קרם של OFRA הן הוציאו פיגמנט שהחזיק מעמד. שילוב המרקמים השונים תורם לאיפור יפה יותר לטעמי. הן מכילות סיליקונים שונים, דבר שעוזר בהשגת מרקם יפה ועמיד. המינוס הגדול שלהן לטעמי זה שחלקן מכילות פראבנים, דבר שאני לא אוהבת ויש אפשרות להשתמש בחומרי שימור אחרים.  חלק מהן מתפוררות אז צריך להיזהר איתן יותר. היה קל לטשטש אותן. הנצנצים מהצללית נשארו במקום בסך הכל, אבל בכל זאת מצאתי נצנץ תועה אחד על הלחי, כך שכדאי לעבוד עם הצלליות המנצנצות בזהירות. לחלק מהרביעיות התחברתי יותר מאחרות אבל היות ויש 12 רביעיות די בטוח שכל אחת תמצא רביעיה שהיא תוכל להתחבר אליה ובהחלט כדאי לגשת ולבדוק אותן. קחו בחשבון שבפארמים קשה להתרשם מהמרקם כי כל העולם עבר בדרך כלל על הצללית עם האצבע ולא ממש מקפידים לחטא. המרקם של הצלליות המנצנצות ייפגע בצורה החמורה ביותר ממגע של אצבעות, אבל כמובן שכל צללית מושפעת מכך. אשמח לשמוע מה דעתכן על הצלליות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה