יום רביעי, 1 במאי 2013

חווית יופי מהנה, ממש עכשיו (עד ה3.5.13)

לרוב אני כותבת על אירועים בדיעבד, כמו למשל הביוטי סיטי, של סופרפארם. הפעם אני כותבת לפני, כדי שאם תרצו תוכלו ללכת לבחון את העניין בעצמכם.
המשביר לצרכן תפתח זו השנה השנייה את חנות הקונספט PRETTY WOMAN, שתציע ללקוחות חווית יופי יוצאת דופן תחת הסלוגן - יופי בינלאומי, בהשראת 4 בירות האופנה המובילות בעולם: מילאנו, פריז, לונדון וניו יורק.
החנות תופסת את כל האנגר 11 בנמל ת"א ומאגדת תחת קורת גג אחת מגוון מותגי קוסמטיקה וטיפוח: לנקום, אסתי לאודר, קליניק, דקלאור ומותגים נוספים ביניהם: לוריאל, רבלון, גרנייה, מייבלין, רימל, ג'ייד, ניואה, חלאבין, בורז'ואה, קרליין ועוד.
מה היה ליח"צ להגיד על החוויה (כדי לראות את החוויה שלי יש לגלול למטה)? 
TAX FREE
הכניסה לחנות תעוצב כטרמינל, דיילות תקבלנה את פני המבקרים ויציעו להם להצטלם על רקע קיר המעוצב ברוח שדה תעופה בינלאומי. כל מבקר יקבל "דרכון" שישמש ככרטיס כניסה ויוחתם כשהלקוחות יעברו ממתחם למתחם – כל החתמת הדרכון במתחמים תעניק ללקוח TAX FREE ככל שקונים יותר מקבלים יותר הנחות. הדרכון יכלול גם דף קופונים עם מבצעים אטרקטיביים.
 
עמדת סטיילינג והרצאות
הסטייליסטית דורין אטיאס סטייליסטית, מבקרת אופנה ויועצת תדמית, תעניק לבאות המתחם סטיילינג אישי הכולל התאמת לוק אופנתי, איפור ושיער.
בנוסף מנהלת ההדרכה של אסתי לאודר- שרון גוטליב, תעביר הרצאות ייחודיות בנושא רושם ראשוני וכוחם של הצבעים.
 
האטרקציות – יופי מתעצם
המבקרים יוכלו ליהנות מאטרקציות מגוונות: תצוגות אופנה של הלבשה תחתונה של המותגים המובילים "פמינה" ו"בוניטה דה מאס", של המעצבים הישראליים: ירון מינקובסקי, ששון קדם, מאיה נגרי, פראו בלאו, נעמה בצלאל ומיכל נגרין. בחנות יתקיימו הרצאות מגוונות על עולם הביוטי וכן יפתחו עמדות של עיסויים מפנקים, שירותי מניקור, עיצוב שיער וטיפולי פנים יציעו ללקוחות חוויה מפנקת.
 
חווית יופי של כוכבת בינלאומית
המותג לנקום יפתח את מתחם "היפנוז סטאר" שיעניק חווית יופי של כוכבות עם מוצרי איפור מתאימים במסגרתו, צוות מומחים של המותג יעניקו ייעוץ מקצועי לאיפור וטיפוח והלקוחות יוכלו ליהנות ממריחת לק להשלמת המראה. לאחר הייעוץ הלקוחות יוכלו לבחור אביזרים ותלבושות ולהצטלם על גבי קיר מעוטר ככוכבת הוליוודית אמיתית.

קיר נשיקות ענק
במעבר המרכזי בין המתחמים יוקם "קיר הנשיקות של קליניק" הגדול והראשון מסוגו בישראל. דיילות יזמינו את המבקרות למשוח על שפתיהם ליפסטיק, לנשק את הקיר ולחתום את שמן לצד הנשיקה. המשתתפות בפעילות יהינו משפתון ממותג במתנה!
תחת כיפת השמש יוקם בית קפה שיעוצב בסגנון איטלקי שיגיש ארוחות קלות וקפה איטלקי ומופעי פולקלור מקומיים ינעימו את זמנם של המבקרים.

הסעות חינם מ – 4 מוקדים ברחבי הארץ ללא תשלום
לראשונה מבית רשת המשביר לצרכן מציעה ללקוחותיה שירות יחיד מסוגו – הסעות ללא תשלום מ – 4 ערים ברחבי הארץ למתחם היופי. שאטלים יאספו את המבקרים מ – 4 סניפי של המשביר: גרנד קניון חיפה (דרך שמחה גולן בתחנת האוטובוס), ,קניון השרון נתניה (ר"ח הפורצים פינת פתח תקווה), קניון מלחה ירושלים (שער סביון), וקניון הנגב באר שבע (שער התחנה) ויסיעו אותם למתחם בתל אביב. כאמור, ההסעות ללא תשלום ועם הרשמה מראש בסניפים.
תאריכים ושעות: 1.5 - 11:00 , 17:00 / 2.5 – 11:00 , 17:00 / 3.5 – 09:00
חנות הקונספט "פריטי וומן" תפעל בהאנגר 11, ת"א, למשך 3 ימים בלבד 1-3.5.13.
שעות פתיחה: יום רביעי 1.5.13 ויום חמישי 2.5.13 – בין השעות: 10:00-22:00,
יום שישי 3.5.13 – בין השעות: 09:00-15:00
מחיר הכניסה: 19.90 ₪ בלבד. חברי מועדון CLUB365 ייהנו מכניסה ללא תשלום.


 
בהשראת פריז, ליד הקיר רחוק ההשראה הניו יורקית ובאמצע הפרגים של קנזו
 כאשר נכנסתי "ניגנו" בכינור נעימות שונות בנות על פודיומים, לשידרוג האווירה. המתחם הזכיר לי את הביוטי סיטי אבל יותר קטן וההגעה אליו נוחה יותר מאשר אל גני התערוכה לטעמי. החנייה חינם ברידינג, מרחק 3-5 דקות הליכה, הופכת את המקום ליעד אטרקטיבי למי שרוצה לרכוש קוסמטיקה תוך כדי חוויה מפנקת יותר מאשר סתם סיבוב בפארם.
 
חוויה מלמדת ביותר לטעמי היא ביקור במתחם של EESHEE, מותג הבית של המשביר, שם רוקחים קרמים בהתאמה אישית מושלמת עבור כל לקוחה לאחר אבחון מעמיק של העור.
המתחם של EESHEE- מותג הבית של המשביר
מה זה עושה במתחם טיפוח? חווית בישום מלאה
אחרי כשנה של רקיחת קרמים מותאמים אישית על בסיס רכיבים טבעיים, המותג EESHEE נכנס לתחום הבישום. בושם על בסיס שמן מותאם בהרבה לאקלים הישראלי הקייצי, כך לא תהיה פיגמנטציה כתוצאה מהשילוב של האלכוהול עם השמש. הביתן המעניין הזה מכיל חווית ריח אופפת- על הIPAD יש שיר שתואם את הריח של הבושם, שנמצא במבער השמנים על רצפת הביתן השקוף.
אני אישית לא התחברתי לריח כלל- היה לי אדמתי מדי- אני לא חובבת SANDALWOOD כלל וגם לריחות האחרים לא התחברתי, אבל הרעיון של החוויה שווה בדיקה, אם אתם מגיעים לשם. גם אבחון מלא של העור הוא דבר טוב ולמדתי הרבה, אם כי לא רכשתי קרם, אבל המחיר של הקרם סביר בהתחשב בכך שמקבלים מוצר מותאם בשלמות לצרכי העור לאחר אבחון.

המשכתי לשוטט לי בהאנגר בין הדוכנים ולספוג קצת אווירה...
צילום של מתחם- שימו לב לתמונות המעטרות את קירות ההאנגר
 
ועוד מתחם- כמה ממתקים בbourjois
 
הדוכן של קרליין עם מראה מרשימה ושילוט נוסח ניו יורק
 
הבישום של ז'יוואגו (מודה, אני מאוד אוהבת)
 
הקיר של רימל
 

הסטנד של רימל- מהפינה מציץ הסטנד של ניוואה

ד"ר פישר

עמדות הלק של סאלי הנסן ועל הקיר מוצרי שיער
היו 2 כסאות עיסוי ועל אחד מהם התיישבתי וזכיתי להתפנק- אני מאוד אוהבת עיסויים ואני בטוחה שאני לא היחידה.
דווקא את העמדה של לנקום, שם היה אפשר גם להתאפר וגם למרוח לק וגם להצטלם עם אביזרים שכחתי לצלם, אבל נראה לי שזו עמדה מאוד מאוד אטרקטיבית. אם אתם מתכננים להגיע לתל אביב לנמל ויש לכם את הכרטיס של CLUB 365, זה נראה לי יעד נחמד לטיול עם חברות, אם כי מסוכן לכיס, כמובן.
מה דעתכם? אם אתם נוסעים, ספרו איך היה היות ואני מניחה שהחוויה כאשר המקום פתוח לקהל הרחב תהיה שונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה