יום חמישי, 18 באפריל 2013

המתקן האולטימטיבי לייבוש מכחולים?

אז אחרי שרכשנו את המכחולים והמברשות שלנו ושטפנו אותם, צריך לייבש אותם לא?
עד לזמן האחרון ייבשתי את המכחולים שלי כאשר הם שוכבים על הצד והקצה עם השערות בולט החוצה כדי שתהיה סירקולציה של אוויר מסביב, אבל זה לא אידאלי וידעתי זאת. האידאל הוא לייבש את המכחול כאשר הוא תלוי מהידית כלפי מטה על מנת להסיר כל צל של ספק שהמים לא יגלשו לתוך הידית ויחלישו את הדבק או יישארו שם ויגרמו לאיזה מרבץ חיידקים.
בשיטוטי ברשת מצאתי כמה מתקנים לייבוש מכחולים אבל או שהם נראו לי מורכבים לביצוע או שהם היו יקרים מדי לטעמי או שלא שלחו לארץ.
אז דנתי בעניין ודובי פריגר, מאפר קולגה, הציע לי פשוט למתוח גומי בין 2 קולבים, לסובב את הגומי ולתלות את המכחולים, הם ייתפסו בגלל הליפוף. בלי דבק בלי לכלוך וכל מה שצריך זה גומי רחב וקולב, שאת שניהם היו לי בבית ואמרתי לעצמי שאם זה לא יעבוד אז מקסימום הלכה חתיכת גומי.
הייתי כל כך מרוצה שהחלטתי לחלוק את התובנות שלי עימכם.
אז ככה- הכי פשוט להשתמש בקולב שמיועד למכנסיים, כי אז הכי פשוט למתוח את הגומי בין 2 הידיות. הכי טוב לדעתי זה קולב של ילדים, את זה שאתם רואים קיבלתי כשקניתי מכנסיים לגאיה שלי, אבל אני חושבת שגם קולב למבוגרים בסדר, הוא פשוט ידרוש יותר גומי ככל הנראה.
מודדים את האורך בין הידיות כולל הידיות וגוזרים גומי באורך המתאים (פי 2 מהאורך שמדדנו, הרי זה צריך להקיף את 2 הידיות.
מלפפים את הגומי סביב עצמו וכורכים מסביב לידיות.
משחילים את האצבעות בלולאה שנוצרה ומשחילים את ידית המכחול. חוזרים על הפעולה עד שכל המכחולים בפנים.
שמים לב שיש פיתול גומי שמפריד בין כל מכחול ומכחול.
תולים עם הוו וממתינים שיתייבש.
לא חשבתם שהפוסט הזה יהיה ללא תמונות, נכון?
נתחיל בקלוז אפ על הגומי והפיתולים, המתקן מקרוב


משחילה את האצבעות, זה גומי רחב אבל לא מדי. למי שתהתה, הלק הוא PEACOCK METALIX ההורס של שיק
בדרך, רואים שהגומי מלופף סביב עצמו?
הלק הזה גורם לי לשמחה בלב ללא ספק- כל המכחולים יחד. שמים לב שצורת השערות נשמרת וגם אם מכחולים נשענים אחד על השני אז לא על השערות
 אז מה דעתכם? הולכים לנסות את זה? אשמח לתובנות...

4 תגובות:

  1. רעיון מגניב ומקורי! הייתי שמחה לנסות את זה, אבל אני חוששת שהחתול שלי יחשוב שזה משחק עבורו :-P

    השבמחק
    תשובות
    1. לא חשבתי על בעלי חתולים. אני מניחה שאת צודקת, מצד שני את יכולה אולי לתלות את המתקן בתוך ארון הבגדים בחלק של התליה כאשר הארון סגור, הרי לרוב נכנס מעט אוויר וכך החתול לא יוכל להגיע.

      מחק
    2. בתור רכוש של הרבה חתולים (באו נודה בזה שהם הבעלים פה) כזו שמחזיקה את המכחולים שלה בנרתיק יעודי בתוך מגירה סגורה כי אי אפשר להיות זהירה מידי עם חתולים (אמרה אחרי שבילתה ערב בריצה אחרי חתולה קטנה עם מברשת גדולה בפה על כל הבית ולשמחתה זו הייתה מברשת שתם זמנה והפכה למברשת הרחקת שערות בתספורות)
      אם יש לך לך חלונות עם סורגים אז בקיץ פשוט מחוץ לחלון סגור, או על חבל הכביסה :)

      מחק
  2. ע"י שימוש עם קולבים וגומיות אפשר להכין מייבש מכחולים

    השבמחק