יום שישי, 22 במרץ 2013

על כוס מיוחדת אחת


אני מציירת הרבה על אנשים ואחד הדברים החיוניים לי זה מים. לא רק לשתיה, כמובן, דבר חשוב בפני עצמו; אלא בשביל הצבעים שלי. יש איתי שפריצר (בשביל הצבעים המפוצלים ועל מנת להתיז בקטנה על צבע שזו הפעם הראשונה שאני משתמשת בו)- את השפריצר אפשר לרכוש בחנויות הדולר למינהן. ראיתי אחד חמוד בביוטיקר, מקום מצוין לבקר כדי למצוא צרכי אחסון. אם אתם עובדים עם ילדים זה רעיון טוב להדביק על השפריצר מדבקות לרפרנס כמו הלו קיטי, ספיידרמן וכן הלאה- גם מייפה אותו וגם נותן לכם נקודת התייחסות לדמות.
הדבר השני והיותר חיוני הוא כלי עם מים שאינו מלא עד הסוף, אלא בערך עד החצי, על מנת לשמור על המכחולים. השתמשתי כבר בכוסות חד פעמיות (גרוע מאוד- גם מזיק לסביבה וגם נוטות להישפך), כוסות זכוכית (אני מגושמת והן אמנם כבדות ונשפכות פחות, אבל סיכון השבירה לא אהוב עלי), כוסות פלסטיק מחנות הדולר- שהן עדיפות כי הן אטומות ולא שקופות (לא רואים כמה המים מלוכלכים בצבע, שזה יתרון ברור, אבל הן נראות די זולות וגם נוטות להיסדק).
ארטא סיפקו לי כוס מתקפלת להתנסות ואני מאוד אוהבת אותה..
הכוס במצב סגור, עדיין באריזה, של FABER CASTELL, שיש להם כל מיני דברים מגניבים


כמו שאפשר לראות, השוליים המעוגלים מאפשרים הנחת מכחולים בשלווה, צילום יח"צ
מצב סגור- דומה קצת למאפרה בגלל השוליים המחוכמים של הכוס, שמאפשרים הנחת מכחולים מחוץ למים

מיד לאחר סיום השטיפה והקרצוף שלה- לוגו החברה מוטבע בתחתית
פתוחה, נקיה וורודה כמו שאני אוהבת (יש גם כחולה וירוקה, למי שמעדיף)
צילמתי את היד שלי כדי שיהיה לכם למה להשוות את הגודל שלה. היא בגודל מצויין לטעמי הפרטי. היא מרגישה לי סיליקונית .
היא מגיעה ב3 צבעים- כחול, ירוק וורוד. אני אישית מאוד אהבתי את הורודה, אבל זה לגמרי עניין של טעם אישי כמובן.
אז מה היתרונות שלה? היא לא שבירה ועמידה, יתרון אדיר לתיק שלי של ציורי הפנים, שמתנייד המון.
יש לה שוליים שמאפשרים להניח את המכחולים רק לרגע, מה שגורם לה להיראות מעט כמו מאפרה במצבה הסגור, אבל בהחלט מועיל בזמן עבודה.
היא אטומה, מה שימנע מאנשים לראות אם המים שלכם מלוכלכים (כדי להימנע מזה המליצו לעבוד עם 2 כוסות- האחת שהמים בה משמשים רק להסרת הצבע והשניה ממנה לוקחים מים חדשים כל פעם, אבל יש לי נטייה להתבלבל ביניהן והרבה פעמים יוצא שהמרחב המוקצה לי הוא מאוד קטן וכוס תופסת מקום של פריטים אחרים, כך שאני נוטה לעבוד רק עם אחת, אבל אטומה)
היא קלת משקל. כוס לא שוקלת הרבה, אבל גם משקל של צבע ממוצע הוא רק 30 גרם ועדיין אני מוצאת את עצמי עד 5 קילו בסוף כך שכל גרם שאני יכולה לחסוך לגב שלי מתקבל בברכה.
והנקודה הכי טובה- היא מתקפלת, יתרון אדיר שאין לתאר- אני מקפלת אותה ותוקעת אותה והיא לא תופסת הרבה מקום באופן יחסי.
באיזה אמצעי אתם משתמשים בשביל המים שלכם? יש לכם המלצות? אני יודעת שאני אשמח מאוד לשמוע כאן בתגובות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה