יום שלישי, 19 ביוני 2012

פרנץ' מושלם ברגע וויוה לה דיווה...חוויה חדשה בקניון רחובות

בעידן בו הכל צריך להיות מהר, כאן ועכשיו, והקניון הוא אחד ממקומות הבילוי המועדפים ומשתדל לספק את כל הצרכים (גם תרבותיים, גם אופנתיים וגם בתחום הטיפוח) הוזמנתי להשקה של מתחם חדש, שמזכיר מאוד את רשת LAKA, אבל בצורה משודרגת יותר וכולל מעין בנית ציפורניים זריזה. שם המקום הוא diva in the city, כנראה כדי לתת תחושה בינלאומית (אם אני אנסה למצוא תרגום שמתאים כנראה שאקרא למקום "פאקאצה בעיר" ואני לא בטוחה שזה משדר את האווירה שהם רוצים ליצור). אני אישית חובבת שמות בעברית וסבורה שהשפה שלנו עשירה מספיק, אבל גם LAKA זה באנגלית. מעין טרנד שכזה. יש להם מיני מוצרים מגניבים ביותר לציפורניים, כמו גם טיפול פנים זריז. העיצוב של המקום הוא בשחור וורוד והם מספקים מגוון של טיפולים במחירים אטרקטיביים.


לפי היח"צ- אשת העסקים, מיה ארזי-בראניקס, מייסדת חברת גולדן א.ס, עסקה מעל עשר שנים בשיווק של מוצרי קוסמטיקה באירופה, ובימים אלה מביאה את מוצרי הקוסמטיקה הבינלאומיים לארץ. מדובר במוצרי פטנט לטיפוח עור הפנים, הציפורניים והשיער, אשר הפכו להצלחה מסחררת באירופה ובארה"ב בכלל ובתצוגות האופנה של הוליווד בפרט.

בין המוצרים ניתן למצוא את המותג הישראלי "לאורקס" אשר נותן מענה אמיתי לקמטים על ידי מסיכות המבוססות ננו טכנולוגיה, פרי פיתוחם של פרופסור אינגמן ודוקטור ארז מנור.

מדובר בפטנט גאוני של הפרופסור, אשר פיתח חלקיקים חכמים שיודעים לבצע משימה ברגע שהם הופכים לאקטיביים. עצם הפעולה של החלקיקים מביאה לתוצאה של מיצוק העור ומתיחת קמטוטים אפילו באזורים רגישים כמו העפעף וסביב העין. מאחר והתוצאה מתקבלת באופן מיידי ונשמרת כשבוע ימים, המוצר הפך ללהיט בשנתיים האחרונות במדינות רבות בעולם.

עוד מותג מיוחד של החברה הוא המותג הבינלאומי "דאשינג דיווה" עם שלל פטנטים לטיפוח הציפורניים עם מגוון גדול לשוק המקצועי ולשוק הפרטי. בין מוצרי המותג ניתן למצוא: מאות סוגים של לקים אופנתיים לכל עונות השנה, מדבקות לציפורניים במגוון דוגמאות ועוד. המותג מתחייב לאיכות המוצרים ולעמידותם.

מוצר נוסף שיכנס לארץ בקרוב, הוא תוספות השיער של הכוכבת ההוליוודית ג'סיקה סימפסון. מדובר בטרנד העכשווי ביותר בתחום טיפוח השיער. תוספות השיער מעניק מראה נפוח, בריא וארוך לשיער. היתרון העצום בתוספות השיער הללו הוא שהן נועדו לשימוש עצמי, ניתן לשים ולהוריד אותן בקלות, ללא חשש מפגיעה בשיער הקיים.

את מוצרי גולדן א.ס ניתן למצוא בחנויות הקונספט Diva In The City המביאות קונספט ייחודי של ביוטי אקספרס. החנויות מציעות לקהל הרחב לבדוק את התוצאה במקום לפני שמתבצעת קניה וכמובן את כל שירותי הטיפוח אקספרס ברמה אירופאית ובאיכות ללא פשרות.
נכון לרגע זה יש רק 2 סניפים:



האחד בקניון פארק הקרח באילת, בוטיק ביוטי אקספרס של 70 מ"ר עם כל שירותי הטיפוח אקספרס וחנות למכירת מוצרים .
המודל השני בקניון רחובות במתכונת של "ביוטי אקספרס" על שטח של כ 30 מ"ר
עד כאן מהיח"צ. עכשיו ניתן לתמונות שאני צילמתי לדבר, ואני מתנצלת אם חלקן מטושטשות קמעה.

אין ספק שיש שם מדבקות ממש יפות

מוצרי חברת LEOREX, מבטיחים תוצאה כמעט מיידית
מזווית קצת שונה. עיצוב האריזה מאוד נקי
החלטתי להתפנק ברגליים ועם המדבקות הכי צבעוניות והכי מבריקות שהיו להם. נכון שהן יפות?
מסדרים לי את המדבקות על הרגליים
אני אישית מאוד אוהבת את הישיבה על כריות ורודות.
הנה הרגל השניה...
וגם בידיים, אותה דוגמא

התפריט
המשך התפריט
הנחתי גם מסכה לעיניים, סתם מתוך רצון לחוש אותה (אין לי עדיין קמטים הדורשים טיפול מיוחד באיזור לשמחתי) ובהחלט הרגשתי מתיחה באיזור העיניים עד כדי כך שהרגשתי שאני חייבת להניח קרם עיניים כלשהו.
אין ספק שאת בעלי יהיה לי מאוד קשה לשכנע להיכנס למקום שמכיל את הצבע הורוד, גם אם הוא נראה מזמין ומכיל פנייה לגברים בלבד (אבל אולי גברים שיותר פתוחים לתחום הטיפוח יהיו מוכנים לכך)
לחברה יש גם ערכה שמאפשרת ביצוע פרנץ' מושלם ועמיד בבית בטכניקה פשוטה יחסית
כמובן שניסיתי אותה- היא ממש מגניבה, אם כי לצערי נפלו לי 2 מהם אחרי יומיים, אבל ללא ספק מדובר בפרנץ' מדויק וזריז ביותר, אם כי רחב (למרות שתמיד אפשר לשייף) הערכה מגיעה עם דף הוראות באנגלית שחשוב לקרוא אותו לפני ההנחה. בגדול התהליך הוא: שיוף הציפורן בקטנה (הם מצרפים פצירה ממש עדינה לערכה), הדבקה, שכבת בסיס ושכבת TOP
יש 5 גדלים של "חיוכים" וצריך לבחור את הנכון. הפלסטיק השקוף הוא רק כדי להניח בצורה טובה, לא לשכוח לשייף לפני.

רואים? רק החיוך הלבן נשאר. יש מעין שנץ לבן במרכז הציפורן אבל תולשים אותו ומשייפים

הנה, הורדתי גם מהזרת.

הייתי חייבת להתחכם, כרגיל, אז בין שכבת הבסיס ושכבת הTOP הנחתי לק נצנצים של MISA ופס ורוד ניאוני של WOW רק בקמיצה.
יכול להיות שזה משפיע לרעה על העמידות, אבל אני מעדיפה ציפורניים מנצנצות ולא מאט.
 אחרי הורדה של העניין אני יכולה להגיד שזה לא פגע בציפורניים שלי בשום צורה ויצר לי ידיים נשיות ומטופחות כמעט ללא השקעת זמן.
אין ספק שזה שלא חיכיתי חצי שעה ויותר בין הייבוש לבין עשיית דברים השפיע בצורה מאוד לא טובה על העמידות, אבל ככה זה תמיד אצלי כשאני שמה לק או עושה דברים של ציפורניים בבית- מיד ברגע הסיום אני נזכרת בהמוני דברים שאני צריכה לעשות ממש עכשיו....

ומה אתכן? אוהבות פרנץ'? תבקרו בקניון רחובות במתחם המגניב הזה?
תגובות מתקבלות בברכה תמיד :)

5 תגובות:

  1. חחחחחחחחחחח הרגת אותי עם "פאקצה בעיר" !!!!!

    תגידי, כמה זמן המדבקות האלו החזיקו לך עד שהן התקלפו כבר לגמרי ?

    השבמחק
  2. האמת שהערכה מגיעה עם דבק, אז אם נופל את יכולה להדביק מחדש אם תדייקי, אבל חלק נשברו וחלק נשארו. הזרתות שרדו שבוע וחצי, כל האצבעות האחרות לא ממש, אבל אני מניחה שמי שלא מתעסק יותר מדי עם כלים ונקיון וכן הלאה יחזיק לו יותר.

    השבמחק
  3. בשביל שהפראנצ יחזיק מעמד יש לשייף מעט את הציפורן לפני שמדביקים, ע״מ להסיר שמנוניות מהציפורן שמונעת מהדבק להצמד למשטח הציפורן כראוי.
    בשביל למנוע ״שבירות״ של הפראנצ׳, יש להקפיד להדביק את הפראנצ על הציפורן בלבד. הפראנצ אינו טיפס להארכת ציפורן ולכן כל מה שלא נדבק על הציפורן צפוי להשבר.

    אם יש שאלות נוספות אשמח לענות

    מיה ארזי.

    השבמחק
  4. קניתי את ערכת המדבקות בכנס פדיקוריסטיות, המדבקה שהדביקו לי על הציפורן בכנס לדוגמה התקלפה עוד לפני שהגעתי הביתה (אחרי שעתיים) גם במכון שלי הדבקתי והמדבקות התקלפו אחרי כמה שעות, כמעט כולן עבדתי ממש לפי הוראות המוכרות,אם ישנה שיטה נוספת אשמח לקבל
    תודה

    השבמחק
  5. אני חייבת להשיג את החבילה של הציפורני מראה ואני מרמלה ובקניון ברחובות סגרו את החנות איפה אני יכולה למצוא הכי קרוב?

    השבמחק