יום חמישי, 7 ביוני 2012

ציפורניים צבעוניות לקיץ מחויך- ושגרת הטיפוח שלי ברגליים

לאחר החורף והנעליים הסגורות מוציאים את הסנדלים ויש משהו בקיץ שקורא להשתמש בצבעים עליזים. יש משהו שמשמח את לבי בלקים בגוון כחול, סגול וטורקיז, ובייחוד כאשר הקיץ מגיע, על אף שגם ניאונים חביבים עליי. היות ואני לרוב לא מניחה לק בידיים (מחמת חוסר זמן) ברגליים יש לי נטייה להתפרע ולנצל את מגוון הלקים שלי.


ואם אני כבר מורחת לק אז אולי כדאי שאגיד מה אני עוד עושה כדי לטפח את הרגליים. אם יש זמן או כסף לרפלקסולוגיה או עיסוי רגליים זה נהדר, אבל לא תמיד יש והפוסט הזה הוא יותר בעניין עשה זאת בעצמך...
 אז באופן שגרתי אני משייפת את העור בעקב עם שופין רגליים עדין שאותו אני מחזיקה במקלחת
פשוט ויעיל, נרכש ברחוב כפר גלעדי בתל אביב בחבילה של 12, מחליפה בערך כל חודש.
לפני השינה אני מניחה קרם רגליים. לרוב זה קרם רגליים טוב אבל לא יקר, של absolute care, להם מוצרי טיפוח שונים





רשימת הרכיבים של הקרם של אבסולוט קר

במקרה של יובש ממש רציני, אני לפעמים פונה לפתרונות אחרים, בהחלט יעילים. חברת התרופות פריגו ישראל, המתמחה בתחום הדרמטולוגיהשלחו לי להתנסות באקסרה קרם טיפולי המומלץ לשימוש בעיקר בכפות הרגליים, הברכיים והמרפקים. הקרם המבוסס על נוסחה מרוכזת ועשירה, מרכך ומגמיש את העור ומשפר את היכולת הטבעית של קילוף עור יבש וקשה מכף הרגל. אקסרה קרם לכף הרגל פותח במרכז המחקר והפיתוח של חברת פריגו בארץ ורשום כפטנט. התכשיר החדש מסדרת אקסרה מכיל הרכב ייחודי של חומרים פעילים המעלים את רמת הלחות בעור כף הרגל, מונעים זיהומים וריחות לא נעימים וכן מרגיעים גירויים. בשימוש קבוע מסייעת הנוסחה לחידוש בריא של העור, ולשיפור רמת ההגנה החיצונית שלו. הקרם מאושר לשימוש בחולי סוכרת על ידי האגודה הישראלית לסוכרת.

אקסרה קרם לכף הרגל מכיל רמה גבוהה של Urea, המעלה את רמת הלחות בעור ומשפר את מרקמו. שילובה עם Ammonium Lactate מעורר את התחדשות תאי העור ומעלה את רמת ההגנה החיצונית של עור כף הרגל. הנוסחה משלבת בתוכה גםTriclosan ה בעל פעילות אנטי בקטריאלית, המעכבת התרבות חיידקים ופטריות, וכך מונע זיהומים וריחות לא נעימים. בנוסף מועשר הקרם בג'ל אלוורה המרגיע גירויים ומפחית אדמומיות.

אקסרה קרם אינטנסיבי לכף הרגל מומלץ לשימוש יום יומי- למרוח פעמיים ביום בעיקר בכפות הרגליים, הברכיים והמרפקים.
רשימת הרכיבים
לאחר שאני מניחה את הקרם הזה אני שמה גרביים והולכת לישון, וזה מטפל ביובש ברגליים שלי ,אם כי היות והוא מכיל גם שמן מינרלי וגם petrolatum, אני לא סבורה שהייתי רוכשת אותו- אני מעדיפה קרמים שאינם מכילים את שני הרכיבים הללו.
כמו שאמרתי, אני אוהבת להתפרע עם לקים צבעוניים ברגליים.
לאחרונה קרליין הוציאו מגוון משמח במיוחד של לקים, אותם הם שלחו לי להתנסות, ודגמתי את הלקים שקיבלתי עבורכם על טיפסים ארוכים שהכנתי להפקה.

<><> <> <><> <> <><> <>
השלישיה הימנית עושה לי טוב על הלב, סגול, כחול והתכלת המרהיב הזה...
לדברי היח"צ:
הבקבוק החדש של קרליין מרובע, מסוגנן וקל לאחיזה. הטכנולוגיה החדשה מסתתרת דווקא מתחת למכסה, MAXI BRUSH. מברשת רחבה המאפשרת כיסוי מלא של הציפורן במריחה אחת בודדת, מקסימום שתים...


מגוון הצבעים האקלקטי של קרליין מתכתב עם מגמות האופנה מחד, ומציע מאידך דרך לביטוי אישי עם שלל גוונים הפרוסים על גבי קשת רחבה של צבעים, כך שכל אחת יכולה למצוא את הגוון המיוחד 'שלה'.

קיץ 2012 מביא את הגוונים החדשים


ירוק מנטה, מס' 385 ירקרק פסטל, מס' 390 ירוק עמוק, מס' 387 אפור סגול, מס' 386 סגול נקי, מס' 384 ורוד (ורוד קר ומעט אפרפר), מס' 385 סגול פסטל, מס' 389 תכלת עמוק, מס' 391
צילום:מוטי פישביין

עד כאן מהיח"צ. אני אישית לא אוהבת את המכסה המרובע הרחב. אמנם הוא נראה יפה, אבל הוא לא נוח לאחיזה ולא מאפשר תפעול יעיל של המברשת הבאמת נוחה (היות והמברשת מחוברת למכסה כמובן) המברשת עצמה ברוחב מושלם לטעמי, אבל המכסה הגדול מקשה על אחיזה יעילה. לגבי המרקם- חלק מהם אטומים וחלק מהם (הירוק הבהיר למשל) שקופים. התכלת הבהיר והכחול אטומים יחסית וב2 שכבות מגיעים איתם לכיסוי יפה.
נכון שהוא יפה על יד כהה? ותודה לשכנתי החיננית.
ועוד חברה שלה לקים יפים היא china glaze, שהגיעו ארצה לאחרונה.
בימים אלה משיקה החברה בישראל את קולקציית הנאון לקיץ 2012. כל שנה הם משיקים 12 קולקציות מוגבלות בשלל צבעים לנועזות הלקים.
אז מה בקולקציה?
צילום:דוד שין
Love’s A Beach (מבריק) – ורוד לוהט
Hang-Ten Toes (מבריק) – ורוד תות
Beach Cruise R (מבריק) – ויולט מחשמל
Under The Boardwalk (קרם) – סגול ורדרד
Ride The Waves (קרם) - כחול מתכתי
Splish Splash (מבריק) – כחול ים
I’m With The Lifeguard (מבריק) – ירוק נאון
Sun Kissed (מבריק) – צהוב שמש
Orange You Hot? (מבריק) – כתום מנדרינה
Surfin’ For Boys (מבריק) – כתום דם
Flirty Tankini (קרם) – ורוד קורלי
Pink Plumeria (מבריק) – ורוד מסטיק

ל-china למעלה מ-300 גווני לק . מלבד לקים מציעה china מוצרים משלימים המבטיחים לוק מושלם וציפורן בריאה. בהתאם לדרישות המחמירות החדשות, כל המוצרים חופשיים מ- DBP, Toulene ופורמלדהיד.


יש להם גם מוצרים משלימים:
Nail Strengthener & GrowthFormula
המחזק האולטימטיבי.מחזק את הציפורן, מונע סדקים ושומר על בריאותה. מועשר בויטמין B  ובפרוטאין.
פורמולה חדשנית לחיזוק הציפורן וזירוז צמיחתה. מועשרתבויטמינים ופרוטאינים, המעודדים צמיחה של ציפורניים בריאות בתוך 8 שבועות.  ויטמין  B חלבון חיטה ופרוטאין, המחזקים את הציפורן ומגנים מפני פיצוליםוהיסדקויות.
מומלץ כשיקום לציפורן לאחר הסרה של ציפורניים אקריליות.
  ללא DBPוטולואן (מכילהפורמלדהיד כמחזק ומקשיח ציפורניים).
Strong Adhesion Base Coat
בסיס Bondingלשמירה על הלק לאורך זמן. מצפה את הציפורן בשכבת בסיס מקשרת, הממקסמת את עמידותהלק.
 מאריך את אורך חיי הלק על הציפורן ו מקטין שבבים בתחתית הציפורן.

  ללא DBP, טולואן ופורמלדהיד
Fast Forward Top Coat
טופ לייבוש אקספרס ללק, מחדש את הצבע ומרעננו. חודר ומייבשבמהירות שיא את כל שכבות הלק. מתייבש תוך 60 שניות. מעניק ללק גימור מבריק ומנצנץ.
מתאים לציפורניים טבעיות ולציפורני אקריל.
ללא DBP,טולואן ופורמלדהיד
בהתאם למדיניות הבינלאומית של החברה, הם משווקים את המותג בשוק המקצועי בלבד: מכוני ציפורניים, מכוני יופי וספא, מספרות ובתי מרקחת פרטיים. המחיר המומלץ לצרכן של הלק הזה הוא 55 ש"ח (מעט זול יותר מESSIE וOPI בארץ)
  













כתמיד, אני שמחה לתגובות, האם יש פה מישהי שאוהבת לקים כולים וטורקיזים כמוני?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה