יום חמישי, 19 באפריל 2012

נפלאות הBB CREAM

אם עוד לא שמעתם, יש שגעון חדש יחסית שסוחף את עולם הביוטי ושמו הוא beauty balm cream או Blemish Balm Cream להלן BB.
השגעון הזה התחיל במזרח הרחוק ואני לא אלאה אתכם בהיסטוריה (שהיא בהחלט מעניינת), אתם פשוט יכולים לקרוא את הפוסט הזה.
אז מה ההבדל בין BB לדמי מייקאפ? עושה רושם שהBB מתיימר לעשות יותר- לכסות יותר מדמי מייקאפ וכן לשפר את מרקם העור. כמו אחרות, גם אני חקרתי את הנושא ברשת. אחד היתרונות של חברות אסייתיות כמו MISSHA הוא הגוונים הבהירים יחסית, שמתאימים לשלגיה שכמותי והבחירה במקדמי הגנה גבוהים.  אני הזמנתי מBELLO GIRL, אבל אני  ממליצה לחפש ולהשוות מחירים.
אבל כל אחד יכול כמובן להזמין ממי שהוא רוצה.
20 מיליליטר של BB cream היפואלרגני של MISSHA בגוון 13, מעט בהיר וורדרד, אבל מאוד נעים ושומר על מראה מאט יחסית.
לגבי EBAY, חשוב להזמין ממוכרים שיש להם כמה שפחות פידבק שלילי (אני מעדיפה פידבק 100% חיובי) וכדאי לבדוק כל מוכר ולהיכנס ולקרוא על מה הביקורת השלילית. כמובן שחשוב לראות מהו מחיר המשלוח.
הBB  נופל בין קרם לחות עם גוון (דמי מייקאפ) לבין מייקאפ ונותן כיסוי יותר טוב מדמי מייקאפ, אבל הוא יותר קליל ממייקאפ.

היתרון בחברות אסייתיות כמו MISSHA  הוא השימוש שלהם במקדם הגנה גבוה יחסית. אני הזמנתי את הM Signature Real Complete BB Cream SPF25. הזמנתי אותו באריזה של ה20 גרם, היות ולא הייתי בטוחה שזה הגוון הנכון (וטוב שכך, הוא מעט בהיר לי אבל יהיה מצוין בחורף) ואני מעדיפה אריזות קטנות וקומפקטיות יחסית במקרה כזה, היות והBB הוא אידאלי לנסיעות וטיולים- מעין מוצר שמשמש גם כהגנה נגד שמש וגם נותן אחידות לגוון העור- הוא מושלם לטיולים והאריזה הקטנה הזו של ה20 גרם נכנסת בקלות לכל תיק איפור ולא תופסת כמעט מקום. ככלל אני מעדיפה שפורפרות על משאבות וזו עוד סיבה מבחינתי לבחור באריזה הקטנה יותר. יש לחברה הזו כמה BB CREAM, כאשר אני בחרתי בM Signature Real Complete BB Cream SPF25  היות והוא מתאים לעור יותר שמן ורגיש  (וגם האריזה שלו מאוד יפה עם הפרחים המוטבעים עליה, אבל אני סוטה מהנושא) ויש להם טבלה שמסבירה איך לבחור את הbb המתאים לכם ומראה בערך את הגוונים- רק בסוג אחד שלהם יש מגוון של 5. הכיסוי שלו מאסיבי יותר משל הBB  של גרנייה, אותו קיבלתי מהחברה והוא במבצע של 79.99 ל50 מל' החודש.
כמו שאני מסבירה בסרטון, לצערי הBB  של גרנייה כהה לי בכמה טונים כך שאיני יכולה להשתמש בו, אבל לטעמי הפרטי הוא מאוד מאוד מזכיר את הדמי מייקאפ של סבוקאלם (הטריפל), כלומר מזכיר יותר לחות עם גוון מאשר BB שיצא לי להיתקל בהם, אבל הוא יותר קליל מהטריפל.

אמה של המצולמת בסרטון למעלה היא תימניה בהירה והMEDIUM מתאים לה בצורה מושלמת.
ברמת העיקרון, אני חושבת שאפשר לנסות לעשות כזה לבד בבית- פשוט מערבבים את המייקאפ שלכם עם קרם לחות והגנה נגד שמש וVOILA! BB cream  בהתאמה אישית. כמובן שאף אחד לא מתחייב שהפורמולה של קרם הלחות שלכם תשתלב בצורה מוצלחת עם המייקאפ שלכם כדי ליצור כיסוי קליל יותר מהרגיל, אבל עם הגנה (לימים של פשוט לשים משהו מהר על הפנים ולצאת מהבית) כך שכדאי לבדוק את זה בקטן לפני שמנסים בכמות גדולה. כחובבת קוקטיילים ידועה, אני יודעת להגיד שעבד לי בהצלחה לערבב מעט מהפריימר של סמשבוקס, לחות של SR COSMETICS והדבלוור לייט, אבל אני לא מתחייבת שזה יצליח ואולי כדאי לא להיות הרפתקנים כמוני אלא לבחור בקרם שערבבו מראש למטרה הזו, כמו זה של גרנייה שניתן להשיג בארץ.  אם אתן בהירות כמוני, הזמנה של BB מאחת החברות האסייתיות היא מתבקשת, היות וכמו שאמרתי כמה פעמים- אם אתן בהירות יותר מNC20 של מאק, הקרם של גרנייה לא יתאים.
אם אתן בהירות אבל לא במיוחד, כלומר הגוון שלכן הוא בסביבות NC/NW 20  או 25 במאק, והעור שלכן לא שמן, הבחירה בBB  של גרנייה היא בהחלט טובה אם אתן מחפשות פשוט גוון אחיד כמעט ללא כיסוי. הגוון אמנם אינו מצויין על האריזה עצמה אלא רק על הקרטון, אבל שלמות קשה להשיג בכל מקרה.


אז מה אומרים בחברה? BB Cream By GARNIER-MIRACLE SKIN PERFECTOR הינו קרם מהדור החדש המשלב טיפוח ואיפור, מרקם קסם למראה זוהר באופן מיידי
BB Cream By Garnier – מבוסס על טכנולוגיית "הכל באחד"- 5 תועלות מיידיות בקרם אחד! בפעולה אחת!
BB Cream By Garnier - קטף את פרס המצוינות של מגזין "מארי קלר" הבינלאומי לשנת 2012!
בגרנייה מבטיחים מרקם קסם לתוצאה מיידית, מראה גוון עור אחיד וזוהר, לחות ל-24 שעות, סיוע בטשטוש קמטוטים ופגמי עור ומקדם הגנה 15 SPF המסייע בהגנה על העור מקרני UV. לדברי החברה, הוא מבוסס על נוסחה חדשנית המבוססת על פיגמנטים מינרליים המתמזגים עם העור ומעניקים לו מראה אחיד וזוהר באופן מיידי.
BB CREAM= Blemish Balm - קרם מרגיע המסייע בתיקון פגמי עור, המשלב תוצאות מיידיות בשילוב עם טיפול במראה העור לטווח הארוך.
BB Cream By Garnier הוא בראשון ובראשונה מוצר טיפוח המשלב 5 תוצאות בפעולה אחת, מבלי לוותר על האיכות של כל תוצאה בנפרד, טיפוח פנים עם כיסוי לתוצאות מיידיות, ובכך יוצר שגרת יופי קצרה יותר, חכמה יותר וטבעית יותר.
ומה דעתי? ככלל אני פחות אוהבת מוצרים של 2 (או יותר) באחד ומעדיפה לפצל כי יש לי אישית הרגשה אינטואיטיבית (שאין לי מושג אם היא נכונה או לא) שככל שמוצר יותר מתמחה הוא יותר יעיל בקטגוריה שלו ואני מעדיפה להניח בנפרד- כך למשל אני מעדיפה לבחור סרום ולחות שמתאימים לי, הגנה נגד שמש שאני אוהבת, פריימר שמתאים בדיוק לצרכים שלי ומערבבת בין כמה מייקאפים, ומעבר לכך כמו שאמרתי, גם הבהיר כהה לי מדי ואני אישית אוהבת הגנה גבוהה יותר משמש (אפילו ה25 בBB של MISSHA לא הספיק לי והזמנתי את הPerfect Cover שלהם שיש לו 42SPF,  אבל מי שעצלנית ומחפשת הכל באחד, מחפשת פתרון למראה אחיד והעור שלה רגיל עד יבש או אפילו יבש, יכולה למצוא בBB  של גרנייה תשובה טובה לכיסוי קליל למראה אחיד.

2 תגובות:

  1. הבלוג הזה מהמהם, אני נהנית לגלוש בו

    השבמחק
  2. לא רואים את הכתב על רקע חום.
    בנייד. חבל.

    השבמחק