יום שלישי, 17 בינואר 2012

איזה מין מזל....ריחני

גורו הבישום מייקל אדוארדס, מציין בספרו: FRAGRANCES OF THE WORLD , המהווה את התנ"ך של עולם הבישום, כי השנה נוספו כ-850 בשמי נישה חדשים, מ- 60 מותגי בוטיק שונים, המעידים על מעורבות צרכנים גבוהה בקטגוריה, התרים אחר אופציות אישיות יותר לרכישת בשמים, המקפלים בניחוחם אמירה מקורית. מסתבר שאנשים מחפשים ייחודיות ולא רק מחיר טוב. בכל זאת יש אלפי בשמים. ככל הנראה
call perfume, עליהם כבר כתבתי כמה פעמים בבלוג , הזמינו אותי להשקה מעניינת שקשורה לתחום הזה ולשמחתי כי רבה נערכה במסעדת התרנגול הכחול בה האוכל פשוט מופלא.
הבושם לאישה. בפנים יש גם תיק עור קטן למי שרוצה לקחת את הבושם איתה. החוברת מכילה את המידע על הרכיבים וקצת על המזל האסטרולוגי

הבושם לגבר


בושם הוא עניין מאוד אישי ומצד שני זהו אחד הפריטים שרוכשים כמתנה לעיתים די תכופות, כך שכאשר שמעתי על ההברקה של בושם לכל מזל מיד תהיתי איך לא חשבו על כך קודם. גם אם לא מאמינים באסטרולוגיה (ואני לא ממש מאמינה) רוב האנשים יודעים מהו המזל שלהם. מי שלא מאמין במזלות יכול להתייחס לכוכב השולט במזל- למשל- השמש שולט במזל אריה כך שמי שרוצה בושם שמשי אמור לקחת את הבושם של מזל  אריה (לפחות בתיאוריה). בשמי המזלות  הם חלק מבשמים שהייחוד שלהם הוא לא המחיר אלא העיצוב, המחשבה וכן הלאה- בשמים שהעיקר בהם הוא לא תג המחיר הנמוך אלא הייחוד. 
אוליבייה פונל- אמן בישום מרשים עם המון ידע
לפי היח"צ: אמן הבישום הבינלאומי אוליבייה פונל, הגיע לארץ, לרגל השקת קטגוריית "בשמי הנישה" לראשונה בישראל. הליין הראשון שיושק, הוא "בשמי המזלות", שנרקחו לנשים וגברים, עפ"י המזל האסטרולוגי האישי.

אוליביה פונל, רב אמן בתחום הבישום, שייך לדור החדש של הבשמים הצרפתים, עם גישה מודרנית והרבה מסורת משפחתית. אוליביה הוא דור שלישי למשפחת אמני בישום ששורשיה נעוצים בשנות ה-30 של המאה הקודמת. דודו ואימו, היו אמני בישום מצליחים ומוכרים בתעשייה.
אוליביה, עבד עם כמה מהמותגים הבינלאומיים והיוקרתיים ביותר בעולם, ביניהם: הרמס, קרטייה, אסתי לאודר, סופיטל, שנחאי טאנג ועוד ובשמיו נמכרים כיום ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם.
לאחר שסיים, תואר בביולוגיה רפואית ומאסטר במנהל עסקים, אוליביה צעד בעקבות המסורת המשפחתית ובזכות אפו יוצא הדופן ותשוקתו למקצוע, הפך לאחד מאמני הבישום הצעירים והבולטים בדור החדש בצרפת. 
תעשיית הבישום העולמית, כללה מאז ומעולם קומץ קטן של יודעי דבר השותפים לסודות המקצוע. כפורץ דרך בעולם הבישום המודרני אוליביה מבקש לשנות את המגמה הזאת ולחלוק עם הלקוחות ידע חיוני בעולם הבשמים, משום שחש כי לקוח בעל ידע, הוא לקוח שיודע להעריך היטב את אמנות יצירת הבושם ולפיכך, הוא מקפיד לשתף, בידע הרב שרכש בנוגע למרכיבי בישום טבעיים, התאמת בשמים ושיטות עבודה.
המבוססים על מיטב חומרי הגלם מדרום צרפת. שיתוף הפעולה, החל ברעיון מהפכני של האסטרולוג האוסטרי רוברט בוהם, שחבר לפונל ולאחר תהליך ארוך של מחקר ופיתוח, יצרו יחדיו קולקציית בשמים מרהיבה: 12 בשמי נשים ו-12 בשמי גברים על פי גלגל המזלות.

בהשקה בסיום ההסבר על הבשמים אוליבייה הסביר בצורה נהדרת סיבה אחת לכך שכל בושם מריח אחרת על כל אדם- הדוגמא שלו היתה נהדרת. ראשית כל, בדרך כלל כאשר מריחים בושם לא מתחשבים בריחות האחרים שיש לאותו אדם- ריח השמפו, הדאודורנט, קרם הגוף ואפילו מרכך הכביסה בו הוא משתמש- וכדאי לקחת את הריחות האלו בחשבון- בתרגום ועיבוד הוא בעצם אמר "אם אישה מתקלחת עם שמפו אננס וסבון תות ויש לה מרכך כביסה בריח תפוזים, כבר לפני שהיא שמה את הבושם יש עליה סלט פירות שלם". הוא אמר שכדי באמת להתרשם מבושם יש להתיז אותו על בד, להניח בצד, לחזור אל הבד ואז רק להחליט אם מתיזים על הגוף או לא. אני אישית מתחברת לטיפ של גליה תורן חן- לשים את הבושם במשך שבוע ואם לא מקבלים מחמאות בכלל סימן שזה לא הבושם הנכון.
עוד אבחנה של אוליבייה היא ששמים את הבושם בדרך כלל על מנת לפתות וליצור אלמנט של תשוקה, גם אם טוענים ששמים את הבושם למטרה אחרת.
המעניין הוא שאוליבייה עבד עם כתבי אסטרולוגיה ישנים והצליב בינם לבין צמחים ומשמעותם, המטרות להם הם שימשו בעבר והאם הם מקושרים למזל מסוים, הגיע לרשימת רכיבים ויצר את הבשמים האלו.
אני מאוד אהבתי את הרעיון ואת האריזה המושקעת, שמגיעה עם תליון והיות ואישי האהוב הוא צרכן הבשמים הכבד יותר מבין שנינו (אני לא מתקלחת בבושם שלי והרומנס האהוב עלי מחזיק אצלי כבר כמה שנים והוא עוד לא התחמצן, תודה לאל) אז ביקשתי את הבושם שלו, של מזל אריה.
לא תמיד כל אחד מהמזל יתחבר לבושם של המזל שלו. הרחתי את הבושם הנשי של מזל סרטן ומאוד מאוד אהבתי אותו (אפילו התבאסתי לרגע קל שלא הזמנתי אותו במקום בושם לאיש,אבל באמת שרק לשבריר שניה). לעומת זאת, אישי האהוב התיז על עצמו את הבושם ושנינו חשבנו שהריח של מזל אריה מזכיר בושם של אנשים מבוגרים. אבא שלי, שביקר אותנו, הריח את הבושם של מזל אריה לגברים ומאוד אהב, והוא בכלל מזל מאזניים.
קצת מרגיז שהבושם לנשים מכיל חצי מהכמות, אבל אני אישית חובבת בקבוקי 50 מל' ומעדיפה אותם על פני גדולים יותר, אבל לפחות הוא eau de parfum.
אסכם ואומר שאני חושבת שזו מתנה מאוד מגניבה ויפה, מה גם שהיא מגיעה באריזה מהודרת שכזו- פשוט מושלם למתנה ובהחלט יכול להיות שאבקש את הבושם שלי (מזל סרטן לנשים) כמתנה ליום ההולדת.
אשמח לשמוע דעות על העניין כאן למטה בתגובות וכמובן אני מזמינה אתכם לעקוב אחר הבלוג שלי.
מי שרוצה לדעת מה מבדיל ומייחד כל בושם של כל מזל מוזמן להמשיך ולקרוא- העתקתי את המידע שקיבלתי
נשים
ARIES טלה - ישירות, מלאות בטחון, נחושות ומתלהבות, אוהבות התחלות חדשות: ברגמוט מסמל בטחון, עץ האלמוג וסיגליות מחזקים את כוח הרצון ומפתחים את הרגש.
TAURUS שור - אמינות, מקוריות, דיפלומטיות ובעלות יחסי אנוש מעולים: ורד אלגנטי עם איכות קורנת, ג'ינג'ר אקטיבי ומלא דמיון, זרעי פרג, נרקיסים ואיריס המעניקים חושניות מוגברת.
GEMINI תאומים - חברותיות וזריזות מחשבה, טובות לב, סקרניות ומלאות חיים: יסמין אוריינטלי מאזן בין גוף לנפש, סחלב מאזן ומרגיע ופרחי מימוזה מוסיפים נגיעה אופטימית.
CANCER סרטן-חינניות, אוהבות לשתף פעולה עם אחרים, סימפטיות, רכות וסלחניות: פרח האיריס מעיד על רגישות גבוהה, פרח השיטה מוסיף בטחון עצמי ותקשורת, תפוח ירוק חושני.
LEO אריה - מלאות בטחון, טובות לב, נדיבות, חזקות וחסרות פחד: תמצית נרולי, פריחת התפוז מסמלת את הכריזמה, נגיעות תפוז ואשכולית מעניקים חיוניות כובשת.
VIRGO בתולה- מסודרות ומאורגנות, צנועות, בעלות עומק נפשי: פרח הפרזיה מסמל תשוקה, אגוז מוסקט מעניק צלילות מחשבה, אגס פריך ולימון מוסיפים רעננות חיונית.
LIBRA מאזניים- עשירות בקסם אישי, אסתטיות ודיפלומטיות, מפיקות את המרב מכל מצב: ילנג ילנג מעורר תשוקה, מליסה מאזנת ומרגיעה, תמצית יקינטון מחזקת את האינטואיציה.
SCORPIO עקרב-חדות מחשבה ומלאות הבעה, עוצמה, תשוקה ועומק אותנטי: אמבר ווניל מעניקים מגע של חושניות, ניחוח אלונים מרמז על עולם פנימי קסום ועשיר.
SAGITTARIUS קשת- הרפתקניות, אמיצות, בטוחות בעצמן וסובלניות : הורד מרמז על חופש, מגנוליה ותמציות אפרסק רך מגלמות את תמצית החושניות והאינדיבידואליות.
CAPRICORN גדי-נאמנות, נחושות בדעתן, בעלות חזון העומדות על שלהן: מסק מעניק טוהר, אמבר מוסיף עומק, אנג'ליקה, יסמין וסחלב מעניקים נגיעה של נשיות.
AQUARIOS דלי-מתאפיינות ברוח חופשית, בלתי צפויות, ספונטניות ועליזות: תמציות למון גראס מבטאות רעננות, שושנת העמקים מוסיפה עדינות, עשב הטימין מסמל תחכום ושובבות.
PISCES דגים- רגישות, חולמניות, מסתוריות, טובות לב ועדינות: פרח הגרדניה מסמל את חיפוש האמת, פרח הקמליה מעניק מגע של קסם וצמח ההליוטרופ מוסיף מגע של מסתורין.

גברים
ARIES טלה- הרפתקנים וספונטניים, אינם חוששים לקחת סיכונים: ניחוחות אקזוטיים של קטורת משרים יצירתיות, רוזמרין מעניק אנרגיה ומחזק את המשיכה בין המינים.
TAURUS שור – רכים ויצירתיים, רודפי שלום, זהירים, מחזרים רומנטיים ונאמנים: גרגר הג'וניפר מעניק נינוחות, עץ הארז מוסיף עוצמה וחושניות, אקליפטוס ולימון מסייעים להגברת הצלילות.
GEMINI תאומים- אוהבי שינויים וריגושים, חדי מחשבה וזריזים: מנטה טרייה מוסיפה בטחון, תמצית אשכולית מעניקה תחושת אופטימיות וחידוש מרגש.
CANCER סרטן- רגישים ורגשניים, חכמים ומלאי ידע, משפחתיים ומעניקי אהבה: עץ הרוזווד החושני, למון גראס ירוק לתוספת רעננות גברית, ילנג ילנג ומימוזה להשראה והגברת המשיכה.
LEO אריה- תמיד במרכז תשומת הלב, חברותיים, מלאי קסם וכריזמה: עצים אקזוטיים מוסיפים עומק, תמצית ורד רענן לתוספת רומנטיקה וחושניות, תמצית אורנים מאירה את הבושם בניצוץ מיוחד.
VIRGO בתולה- גברים אמינים ומוסריים, בעלי הבנה עמוקה של מהות החיים ויחסי אנוש מעולים: תמצית ברגמוט הדרי מוסיפה בטחון עצמי, ווטיבר, מסק וניחוח לבנדר לתחושת ניקיון וטוהר.
LIBRA מאזניים- אופטימיים, דיפלומטיים ובעלי חוש אסתטי מפותח: הל מתובל מוסיף אווירה ייחודית, פרחי סיגלית ועלים ירוקים מעניקים עדינות ומושכים תשומת לב יוצאת דופן.
SCORPIO עקרב- רגועים ושלווים גם כשכולם לחוצים, מאהבים מלאי תשוקה וכריזמה: מסק טהור תורם לאינטואיציה מוגברת, ארז מוסיף גבריות ורצינות, תמציות ארומאטיות של קוריאנדר יוצרות עניין.
SAGITTARIUS קשת- אוהבי מסעות ומרחבים, עצמאים וחובבי חופש: תמציות גרניום לתחושה מסעירה, קמומיל לאיזון רגשי ותוספת הרמוניה.
CAPRICORN גדי – שאפתנים, חרוצים, מלאי מוטיבציה ואנשי קריירה מבריקים: פאטצ'ולי לתוספת חושניות, וניל מעניק עומק, אמבר מעורר את כל החושים.
AQUARIOS דלי- אינטליגנטים, אובייקטיבים, סבלנים ובעלי דמיון מפותח: לימון ומנדרינה לחדות מחשבה, שורש ולריאן מוסיף לריכוז, פולי טונקה מעניקים תחושת חום וחושניות.
PISCES דגים- בעלי עולם עשיר של פנטזיות, מלאי יצירתיות, רגישים ורומנטיים: סנדלווד אקזוטי ומלטף, קינמון עוטף, תות וגרגרי יער מרעננים ושובבים.
מחיר לצרכן : 449 ₪
מחיר השקה 299 ₪.
לגבר – 100 מ"ל א.ד.ט. – עם תכשיט המזל בצבע שחור
לאישה – 50 מ"ל א.ד.פ. – עם תכשיט המזל בצבע סגול
לרגל ההשקה ולשנה החדשה - יוענקו 10% הנחה לילידי המזל, ברכישת הבושם התואם
בחודש יום ההולדת בשנת 2012

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה