יום שישי, 13 בינואר 2012

הרגע שלפני- הקופסא המרהיבה

אנחנו חייים בעידן מהיר מאוד, עידן שמחפשים בו פתרונות חדשים ודרכים שונות לתפוס את צרכנית האיפור והקוסמטיקה הפוטנציאלית. הדרך החדשה ביותר בארץ לנסות לתפוס לקוחות חדשים היא הglossybox. אני יודעת שאומרים 'שונא מתנות יחיה', אבל אני לא מכירה הרבה אנשים שבאמת שונאים מתנות, אני בטח שלא.

מה בקופסא? צילום יח"צ- אחד ממוצרי קלרינס,בושם אחד מתוך השניים, קרם גוף או סבון,דאודורנט,מסקרה,גלוס ופצירה
 לפי המידע שקיבלתי: 'גלוסיבוקס' היא מיזם אינטרנטי עולמי מוביל המושק בימים אלה בישראל.
הפעילות מאפשרת לצרכנים להתנסות במוצרים לפני שהם מחליטים לרכוש את המוצר המלא ובאותו הזמן מספקת פלטפורמה שיווקית למותגי קוסמטיקה וטואלטיקה,
ומהווה חדשנות עולמית, בתזמון מושלם לשוק הפרסום, ה"צמא" לאסטרטגיות אפקטיביות, ובמקביל, צרכנים מפוכחים שלא "נופלים" לסיסמאות בפרסומות.קהל הלקוחות מפולח ולא כל הקופסאות זהות, הלקוחות מקבלים מוצרים שמתאימים להם
כל חודש הצרכנים מקבלים את הטרנדים החמים בתחום היופי, הטיפוח והקוסמטיקה, מהמותגים המובילים בעולם, שילוב מנצח של מדיה חדשה – אינטרנט,ומדיה ישנה - חבילה הביתה.
השירות כבר הושק ומצליח בגרמניה, אנגליה, איטליה, דרום קוריאה, צרפת וספרד והמחיר הוא עשרה יורו או פאונד, בתוספת דמי משלוח. המחיר בישראל הינו 50 שקלים בתוספת דמי משלוח של 9.5 שקלים (הצרכן הישראלי מקבל מחיר זהה למחיר באירופה).
מי שהביא את הבשורה לישראל הוא דן מנו, מנכ"ל 'גלוסיבוקס' ישראל, עורך דין ואיש עסקים בעל ניסיון עשיר בעולם האינטרנט.


פינת הישיבה המעוצבת לכבוד הגלוסיבוקס

המצגת ובצל לידה, דן מנו,העומד מאחורי המיזם בארץ.
נרשמים (בשלב הראשון האתר מושק לנשים) לאתר האינטרנט וממלאים פרופיל מדויק של סוג העור, השיער והטעם ומקבלים, פעם בחודש, קופסא מהודרת עם מוצרים מומלצים וחדשניים, אשר מותאמים אישית בשבילם, מהמותגים המובילים בעולם. המוצרים בקופסא הינם מוצרים בגודל מיוחד (כמו מוצרים שלוקחים לנסיעות) והם מספיקים למספר שימושים.בדרך כלל לפחות מוצר אחד הוא בגודל מלא. אחר השימוש, מקבלי החבילה ממלאים משוב לגבי חווית השימוש וצוברים נקודות מועדון שניתן להמירם בקופסאות.
השקית שקיבלתי בהשקה

ארוז כמו מאפה יוקרתי

ובתוך הקופסא- עוד קופסא, והפעם איכותית ובת שימוש חוזר לאחסון או מתנה


הסבר


המוצרים שאני קיבלתי יחד עם הפתק שמסביר מה יש בקופסא וכמה עולה כל דבר בגודלו המלא.

ומה היתה החוויה שלי? ההתרגשות החלה להתבשל לי בבטן מיד כשקיבלתי את השקית. לא ידעתי מה יהיה בפנים ורציתי לצלם את השקית לפני פתיחתה, אז השארתי את השקית סגורה עד שהגעתי הביתה. יוצא לי לקבל מוצרים בהשקות וזה תמיד כיף, אבל לא שיערתי את גודל ההתרגשות שאחווה ברגע הפתיחה. אני לא זוכרת מי אמר את זה ראשון, אבל הציפייה למשהו לעולם תתעלה על הדבר עצמו ולכן הקבלה של קופסא מהסוג הזה היא משהו שמאוד מתאים לי. אני מאוד אוהבת לקבל מתנות ורגע הפתיחה תמיד מצליח לעורר בי התרגשות. עם פתיחת הקופסא הזו חוויתי מעין התעלות מוזרה שהזכירה לי את התחושה שלי כילדה כשקיבלתי מתנה רגע לפני פתיחת המתנה.
אל הבושם לא התחברתי בכלל, אבל שאר המוצרים בקופסא מאוד מצאו חן בעיני.
את הסבון של קלרינס אני מכירה ואוהבת מאוד. את המסקרה של רבלון ,grow luscious , רציתי לנסות, וגם את הגלוס מנפח השפתיים של OFRA. היות ויצור מוצרי איפור מוקטנים הוא הוצאה נוספת עבור החברות, אני מניחה שלרוב מוצרי האיפור שיגיעו יהיו בגודל מלא, אבל אי אפשר לדעת. מה שבטוח הוא שלא מקבלים דוגמית ממש קטנטנה אלא מוצר שמספיק למספר שימושים (כמה? תלוי כמה מתקמצנים)
אני יכולה להגיד שהמוצרים בקופסא שקיבלתי היו לי שימושיים חוץ מהבושם שממש לא התחברתי אליו (הרגיש לי זקן).
הרעיון שמתוגמלים על השארת המשוב הוא בהחלט חיובי וכמובן מעודד חיווי דיעה, שזה נהדר לטעמי.
למי הקופסא הזו לא תתאים?
-מי שמקובעת על שגרת טיפוח ואיפור מסוימת
-מי שלא אוהבת מתנות (יש כאלה, בחיי שיש)
-מי שלא רוצה להתנסות ונושא הניסויים בבעלי חיים מאוד חשוב לה, היות ואין שליטה בדברים שהקופסא מכילה.
-מי שאין לה 59 ש"ח להוציא על עניינים מסוג זה ומעדיפה הוצאות ממוקדות צרכים.
 
למי הקופסא תתאים?
-לי... וכל מי שמכורה לממתקי היופי האלו כמוני.
-נערות או נשים שרוצות להתנסות במגוון נרחב של מוצרים.
- מי שאוהבת להיות מופתעת בנושאי יופי ולא אכפת לה לשלם את ה59 ש"ח האלו.
-מי שאוהבת מוצרים מוקטנים (ואין ספק שיש מוצרים כאלו שהאריזה שלהם נהדרת).
חלשת אופי שכמותי, נרשמתי לקופסא של פברואר, זו תהיה הקופסא של valentine's day, צבעה יהיה ורוד עז (אחד הצבעים האהובים עלי) ואני חושבת שהיא תהיה מושקעת (לכן נרשמתי- אני די בטוחה שהיא תחזיר את עלות ההשקעה הכספית). נרשמים לקופסא דרך האתר של glossybox, ממלאים שאלון  (בכל זאת יש 6 קופסאות שונות וצריכים לדעת מה להתאים לכם)
בכל מקרה בארצנו הקטנטונת מנסיוני כדאי להירשם לדברים כאלו בהתחלה כי אז משקיעים יותר. 
 יהיה נחמד אם גברים יעניקו לנשים שלהם (שמתחברות לנושא כמובן) את הגלוסיבוקס של פברואר כמתנה של אהבה- אני תמיד מעדיפה מתנות שימושיות על פני פרחים, אבל כמובן שכל אחד עושה מה שמתאים לו..
 
  נושא הגלוסיבוקס סוקר בהרחבה בבלוגיה הישראלית. אחד הפוסטים היותר מקיפים על העניין הוא הפוסט ב'שקר החן והבל היופי' ויש בו גם תמונות מצויינות ומי שרוצה לראות עוד תמונות מהעניין ומוצלחות, יש אותן בפוסט של מרינה ב'יש יופי בכולנו'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה