יום שישי, 16 בדצמבר 2011

נצנוץ חדשני, XOTIC ועמיד,



לכבוד הסילבסטר שממש כמעט כבר כאן (או חנוכה, תלוי מה מעדיפים) ופורים שיגיע לאחריו, החלטתי לחשוף בפניכם מוצר חדש וחדיש הישר מארה"ב.
המוצר נקרא Xotic eyes. מדובר בערכה המכילה מדבקה המיועדת מעל העין, מדבקה המיועדת מתחת לעין, ג'ל נצנצים למריחה, דבק ריסים וריסים.
דוגמנית-לינוי סעדון, איפור, סטיילינג וצילום- הרמוני רוט שבתאי


המדבקות האלו מאוד פשוטות לשימוש, עמידות במים ובזיעה ומחזיקות יום שלם- עד שמורידים אותן. אם שומרים את העטיפה שלהם אז אפשר גם למחזר אותן בצורה היעילה ביותר, אם כי כמובן שאפשר להדביק אותן על כל פלסטיק- כמו הפלסטיק שאיתו מגיעים ריסים מלאכותיים- על מנת לשמור אותן.
מאוד חשוב להקפיד על כמה דברים:
1. להניח על עור נקי לחלוטין. אם העור מרגיש נורא נורא יבש אפשר להניח שעה לפני ג'ל לחות קליל שיספג לחלוטין בעור לפני ההנחה. היות וזה הדבר הראשון שנוגע בעור, הוא מעט משנה את טכניקת האיפור הכללית, שהופכת מחולקת למעל ולמתחת למדבקה.
2. גם כאשר מניחים וגם כאשר מקלפים להקפיד (!!!) שחלקי המדבקה לא יגעו זה בזה היות ואם המדבקה נדבקת לעצמה היא נהרסת.
3.לא משנה מה המראה שיוצרים איתן, תוספת הדרמטיות של תיחום כל חלקי העין עצמה מוסיף מאוד.


יש לי כמה טיפים לשימוש בהן:
* המראה הזה הוא מאוד מרהיב ומתאים רק למי שאוהב דרמה ומשיכת תשומת לב, בייחוד כאשר משתמשים במדבקות העינייים ומדבקות השפתיים ביחד. 
* ריסים מלאכותיים צבעוניים עובדים עם מדבקות העיניים בצורה מעניינת. עם הערכה מגיעים ריסים מלאכותיים רגילים ואפשר לשדרג אותם. פשוט להדביק מעליהם ריסים מלאכותיים צבעוניים. להוריד 2 סטריפים (שורות) של ריסים יותר פשוט מאשר להוריד כמויות אדירות של מסקרה. בתמונה שלמעלה לדוגמנית 2 סטריפים של ריסים- אחד בסגול ושחור ומעליו סטריפ של ורוד זרחני עם נקודות שחורות 
*הטיפ של נטע סקאלי ליצירת משטח עין מנוצנץ- שימוש בMIXING MEDIUM LASH המיועד למסקרה על עפעף נקי ועליו להניח בטפיחות את הנצנצים בהם רוצים להשתמש. 


אותה החברה מייצרת גם מדבקות שפתיים שהענידה שלהן מזכירה קצת תחושה של ניילון נצמד על השפתיים, אבל הן עמידות באכילה ובשתיה באופן מוחלט והמראה שלהן מרשים. מדובר כמובן במשהו שאינו דורש חידוש מפעם לפעם. הסתובבתי איתן במשך יום שלהם ויום למחרת שוב שמתי אותן. ההמלצה שלי היא להדביק אותן מהחלק החיצוני של השפתיים שלכם ולהשאיר את החלק הפנימי נטול מדבקה- אפשר על החלק הזה להניח שפתון או מייקאפ (תלוי בצבע מדבקות השפתיים המדוברות). מה שכן, קצת מוזר ולא מומלץ להתנשק איתן, היות והנשיקה גורמת לחלקי המדבקה לדבוק אחד בשני באופן בלתי ניתן להפרדה. 
רק אחד מהמגוון.
אדום הוא כמובן הבחירה האוטומטית- אבל יש עוד מגוון נרחב
הן מגיעות במגוון נרחב של גוונים ואפשר להתרשם מהן כאן. הגודל שמתאים לשפתיים מלאות נקרא KISSES ויש להם גם גודל שנקרא GEISHA, שמכסה רק חלק קטן מהשפתיים ואליו פחות התחברתי. אפשר למחזר אותן ולהשתמש גם בהן פעמיים לפחות, אבל חשוב להקפיד שחלקי המדבקה לא יגעו אחד בשני.
החברה מייצרת גם מדבקות גוף שאליהן פחות התחברתי היות וההנחה של הגדולות יותר מעט מורכבת, 
מדבקות הגוף שנראו לי הכי מגניבות מכולן אלו כמובן הכנפיים. יש כנפי מלאך, כנפי פיה, כנפי שד ועוד.
כמובן שיש גם סט בהשראת ליידי גאגא.


סילבסטר הוא זמן מצוין להפקה שמשתמשת במדבקות כאלו, בגלל הנצנוץ כמובן ,והמדבקות הללו אכן משדרגות אם כי הן כמובן משנות מעט את טכניקת העבודה בגלל אופן ההנחה.
דוגמנית- אינה מינזוב, צלם- שמעון בן אבי, שיער- איילה חיימוב, איפור- הרמוני רוט שבתאי


דוגמנית- אינה מינזוב, צלם- שמעון בן אבי, שיער- איילה חיימוב, איפור- הרמוני רוט שבתאי
איפור- הרמוני רוט שבתאי, דוגמניות- ליל יפעת ברקמן ואינה מינזוב, שיער- איילה חיימוב, צילום- שמעון בן אבי. אביזרים- liya marionette, מחוך- הלנה סלון כלות
אפשר לקחת את המדבקות האלו גם למקום שונה לחלוטין:
דוגמנית- ליל יפעת ברקמן, איפור וסטיילינג- הרמוני רוט שבתאי, צילום ועיבוד- אבי שבתאי, מחוך- liya marionette 
דוגמנית- ליל יפעת ברקמן, איפור וסטיילינג- הרמוני רוט שבתאי, צילום ועיבוד- אבי שבתאי, מחוך וכובע- liya marionette


פירסמתי גם סרטון קצר בערוץ שלי איך להשתמש
היות והצילום שלו יצא מעט מטושטש (וגם הדבקתי את המדבקה הפוך), הנה סרטון של החברה בארה"ב.
אני רוצה להעיד ממקור ראשון שההדבקה בצורה הייעודית (כלומר כאשר החלק הצר של המדבקה ליד האף) לא מפריע בעוד שהדבקה הפוכה מציקה קצת.


אני מציעה קופון ייחודי לקוראי הבלוג הזה ולצופי הערוץ שלי, XOTIC LOOK. כל הרוכש מדבקות עיניים יקבל מדבקות שפתיים ב25 ש"ח בלבד. להתרשמות מכל מגוון מדבקות העיניים יש להיכנס לקישור. להתרשמות ממדבקות השפתיים יש להיכנס לכאן.
כאן למטה אני מצרפת תמונות של שלושת המומלצים שלי, למרות שכל הערכות מרשימות ובאמת הכל עניין של טעם אישי, סגנן הלבוש וכן הלאה:
ice queen eye 1200


circa eyes 1005 , גם זוהר באולטרה.
midnight eyes 1025


הרכישה פשוטה מאוד- טלפונית באמצעות עופר מדינה, המנכ"ל של SPARKS, בטלפון 050-7322032 , רק אל תשכחו לבקש את XOTIC LOOK
גילוי נאות- את המדבקות קיבלתי מהחברה להתנסות.
מה דעתכם על הגימיק או על ההפקה? אשמח לשמוע כאן בתגובה.

2 תגובות:

  1. זה גימיק, גימיק מגניב. נראה לי מתאים למסיבות, ויותר לבחורות צעירות. להפקות ואירועים אקסטרווגנטיים.

    מאוד מרשים

    השבמחק
  2. נראה מדליק למסיבת סילבסטר

    השבמחק