יום חמישי, 8 בדצמבר 2011

שינויים מלהיבים בSABON

צילום: דן לב

אנחנו חיים בעידן דיגיטלי שבו להרבה אנשים אין זמן לצאת ולרכוש פיזית  כך שרכישות ברשת הן בהחלט אפשרות אותה רבים שוקלים ובוחרים.
על CALL PERFUME כבר כתבתי בעבר,
ועכשיו גם רשת SABON  פותחת חנות אונליין בינלאומית. האתר הוא גלובלי והושק בכל המדינות במקביל- בשלב הראשון בישראל,איטליה, צרפת, ספרד ויפן.  

לפי החברה, חנות האון ליין תפעל במסגרת האתר הבינלאומי החדש של הרשת אשר פותח ועוצב בישראל,
לראשונה, יאפשר אתר SABON רכישת מוצרים באמצעות האינטרנט עם משלוח עד לבית הלקוח. באתר יוצע כל מגוון המוצרים והמהדורות המיוחדות המוצעים בחנויות הרשת, כולל אופציות למתנות מעוצבות  אשר יגיעו ארוזות לבית הלקוח.

האתר המעוצב כולו בצורה בשפה הייחודית של SABON כבית המחולק לחדרים בהשראת החנויות והמוצרים של המותג - בעיצוב קלאסי, עתיק. בכל חדר מוצעות קטגוריות מוצרים שונות: בחדר האמבט-  מוצרי אמבט כגון קצף אמבט, מלח אמבט, סבונים נוזליים וכדומה, בחדר המגורים– מוצרי אוירה לבית כגון מפיצי ריח נרות וכדומה.

השיטוט ב"בית של SABON" באתר מנסה להעביר את התחושה והאווירה הייחודיות המתקבלות כאשר נכנסים לכל אחת מחנויות המותג בעולם . הקונספטשל SABON,המתרכז בעולם של תענוגות וניחוחות מעוררי חושים, הוא הקו המנחה בעיצוב חנויותהרשת. אותה תפיסה קלאסית-הרמונית, המקפידה על הפרטים הקטנים ומתחברת למוצרי הרשת,יוצרת חלל אינטימי מענג, המפעיל את כל החושים.

כתובת האתר בישראל: WWW.SABON.CO.IL

שינוי נוסף וחשוב לטעמי הפרטי הוא הוצאת ה SLS והפראבנים מהפורמולות. לדברי נעה בן-יצחק, סמנכ"ל שיווק רשת  SABON: "מהלך הסרת החומרים דוגמת SLS ופראבנים ממוצרי SABON הנו שלב אבולוציוני חשוב בחיי המותג הבינלאומיהעוסק בבריאות וטיפוח הגוף והנפש. שיפרנו את המוצרים בפורמולות חדשניות ובכך אנומרחיבים את הפנייה גם לקהל הצרכנים שמבין ומעריך התפתחות זו ואת השינויים הגלובליים בשוק מוצרי הטיפוח. אנו מאמינים במוצרים החדשים ומצפים בעזרתם להגיע לפלחי שוק חדשים ולהגדיל את הפדיון השנתי בממוצע של כ- 8%.  מדובר במהלך מורכב אשר מחייב בדיקות מחמירות ואישורים מטעם גופים מורשים בינלאומיים, אשר בסופו יעודכנו כל הפורמולות שלמוצרי SABON".
ולמי שתהה, ענו על השאלה מה זה בכלל ולמה צריך להחליף את זה?
מהו פארבן?
חומר משמר המצוי במוצרי קוסמטיקה רבים, כמו גם בסבונים ובקרמים, הנספג במהירות דרך העור ומתפרק בגוף. עם זאת קיימים מחקרים המצביעים על כך שחומרים משמרים ממשפחת הפראבנים,עלולים לגרום לאלרגיות ולפגוע בהתחדשות הטבעית של תאי העור. בשנים האחרונות,המודעות לחשיבות חומרי הגלם הטבעיים והסכנות הטמונות בחומרים משמרים מלאכותיים-התחזקה מאד. יותר ויותר חברות המייצרות תכשירי קוסמטיקה ומוצרים לטיפוח הגוף, מעדיפות לעשות שימוש בחומרים משמרים אלטרנטיביים.

מהו SLS?
נתרן לאורת סולפט.חומר מנקה חריף ממקור טבעי, קוסמטי בעל יכולת להסרת שומן ולכלוך בשיער ובעור. SLS הוא מרכיב פעיל האחראי ליצירת הקצף במרבית מוצרי הסבון בעולם. מחקרים חדשים מוכיחים שמרכיב הSLS אינו בריא לגוף, לעור ולשיער.

הפראבנים וה SLS מצויים כחומרי שימור והקצפה במרבית מוצרי הקוסמטיקה ברחבי העולם ומאושרים על ידי שירותי הבריאות בכל המדינות, יחד עם זאת, SABON החליטה לנקוט במהלך להסרתם ממוצריה אשר נבע ממחקרים שערכה אשר מצאו כי מרכיבים אלו בריאים פחות ממרכיבים חלופיים בהם תשתמש  SABON במוצריה.

מוצרי SABON  מיוצרים במפעל SABON בקריית גת , ישראל ומיוצאים למדינות רבות ברחבי עולם(ביניהן- צרפת, איטליה, ארצות הברית, יפן ועוד). בהתאם לכך, המפעל המייצר עומד בכלדרישות הרגולציה ובסטנדרטים גבוהים והמחמירים ביותר בעולם בכל הקשור לתקנים שלאיכות המוצרים, הפורמולות וחומרי הגלם
מעניין לדעת,אגב, שבצרפת עבר ב3.5 חוק הנוגד שימוש בפאראבנים במוצרי קוסמטיקה. תוכלו לקרוא על כך עוד כאן. אני מניחה שיש לכך קשר עם המהלך של סבון, אבל זה רק השערה ומאוד משמח לדעת שחברה ישראלית נמצאת כך בחוד החנית של חידושים מסוג זה ונחמד שבסוף המטרה היא להגיע לטובת הלקוח על אף שמהלך כזה עולה לחברה כסף.
כתמיד אני שמחה לתגובות כאן למטה ואתם מוזמנים להצטרף לעקוב אחר הבלוג שלי.

2 תגובות:

  1. הזמנתי מאתר שלהם מאוד נוח הם כל הזמן משפרים את המוצרים שלהם מה שמאוד משמח יש להם איכות טובה

    השבמחק
  2. אני מאוד שמחה לשמוע שהם נתנו לך שירות טוב וכמובן איכות טובה היא תמיד דבר חיובי.

    השבמחק