יום חמישי, 22 בספטמבר 2011

הקטילה הראשונה שלי

ככלל אני לא אוהבת לקטול מוצרים. אמנם הבלוג הזה מביא את דעתי האישית וזכותי להתרשם באופן שלילי, אבל בדרך כלל יש גם נקודות חיוביות ואני יוצאת מנקודת הנחה שאם אין לי דברים נחמדים לומר אולי עדיף להימנע מלדבר על המוצר אלא אם כן, כמובן, דעתי היא כה שלילית שאני רוצה להזהיר אנשים להימנע ממוצר מסוים.
כמובן שהדיעה השלילית שלי נשענת על תכונות של המוצר אליהן לא התחברתי, אבל תמיד יש דרכים להתנסח, אלא אם כן, כמובן, באמת שאין כלום חיובי לומר על המוצר המסוים...
האזהרה החמורה להימנע משימוש היא ללק מסוים של חברת קולור קלאב. רכשתי לק אחר שלהם, שאת הצבע שלו מאוד מאוד אהבתי אבל את המריחה הרבה פחות (בתחתית הפוסט). באותה הזדמנות בה רכשתי את הלק השחור עם הנצנצים האדומים רכשתי גם לק שקוף עם נצנצים גדולים יחסית, שמספרו 902, ועליו הפוסט הנוכחי. כל כך התאכזבתי ממנו שאני מקדישה לו פוסט עצמאי. אמנם הוא היה במבצע ועלה לי אך ורק 10 שקלים (במסגרת מכירת חיסול בנייל סטודיו באור יהודה על גוונים מסוימים) אבל יש לי רק דברים שליליים לומר עליו.
ראשת כל תמונה, שתבינו מה קסם לעורבנית חובבת נצנוצים שכמותי:
האריזה מבטיחה...
וההתרשמות שלי? נא להימנע ולהתרחק כמו מאש מהלק הזה, שמספרו 902.
מה לא עובד? המברשת דקה מדי לטעמי והמריחה לא נוחה (זה באמת עניין של טעם אישי), כדי להגיע לתחושה מנצנצת יש צורך להניח 4 שכבות(!!!) ועדיין יש חוסר אחידות. עד כאן ניחא- אבל אני לא יכולה לסלוח ללק הזה שחתיכות הנצנצים מתרוממות וגורמות למראה של קשקשת בציפורניים (אכן מראה ייחודי) ולתחושה שטבלתי את היד בנצנצים של יצירה בצורה מאוד מאוד בלתי מוצלחת. עוד נקודה לרעתו היא שהוא מתרומם ומתקלף אחרי פחות מיום (לא קרה לי דבר כזה עם לקים מנוצנצים מעולם. לקים מנוצנצים נוטים להיות עמידים יותר עלי מלקים רגילים וכן קשים יותר להסרה)
אמנם כמעט בכל מוצר יש יתרונות וחסרונות, אבל לעיתים נתקלים במוצר שהוא כולו חסרונות. למרות שלאחר בדיקה מצאתי שהוא לא מכיל טולואן ופורמלדהיד (נקודה לטובתו, אבל זה ממש לא מספיק. יש עוד דברים בעולם שלא מכילים את הדברים האלו וגם אותם לא הייתי שמה על הציפורניים)
אני מקווה שהמוצרים האחרים של החברה הזו יותר מוצלחים כי אם את הלק הזה הם מגדירים כלק מקצועי נותר לי רק לתהות של איזה מקצוע....
נותר לי רק למצוא פתרון יצירתי ללק הזה (כמו אולי לתת אותו ל.... אני לא יודעת למה מישהי צריכה להיענש איתו. אני חושבת שזה יהיה מוצר שפשוט ילך לפח) ואני תמיד שמחה לשמוע תגובות ( כן כן כאן מתחת לפוסט). הנושא הזה של קטילות וביקורת שלילית מאוד מעניים אותי ואשמח מאוד לשמוע תגובות בעניין או בכלל

5 תגובות:

  1. תנסי לתת לו עוד צ'אנס. תנסי לשים אותו מעל לק בעל צבע.

    השבמחק
  2. בחל לי לקרוא שאת מאוכזבת מקולור קלאב, גי אני מאוד מתלהבת, תתנחמי בכך שעלה 10 שקלים אבל.....לא הייתי מענישה אף אחת.

    השבמחק
  3. לקים מהסוג הזה אמורים להימרח על לקים קרמיים צבעוניים בשביל לשנות את הגימור שלהם ומספיקה שכבה אחת.

    השבמחק
  4. אבל חתיכות הנצנצים מתרוממות להן ללא הפסק, זו הבעיה הכי חמורה שלו.

    השבמחק