יום ראשון, 18 בספטמבר 2011

מוצרי טיפוח חדשים לג'יג'י



  בתור קוסמטיקאית שלמדה בג'יג'י יש לי פינה חמה בלב למוצרים שלהם. הם אינם עושים ניסויים בבעלי חיים ומשתדלים שלא יהיה SLS ופראבנים במוצרים שלהם. האריזות שלהם נקיות, תאריך התפוגה מצוין בבירור וכמובן שהאפשרות לרכוש מוצרים בעלי רכיבים פעילים אך ללא תג מחיר מפחיד גם היא מפתה אותי. לאחרונה הוזמנתי להשקה של סדרה טיפולית חדשה שלהם. יש לזכור שיש להם מגוון סדרות ומוצרים די מבלבל, כך שאולי טוב שניתן לרכוש אותם רק דרך קוסמטיקאיות (אלא אם כן אתן קוסמטיקאיות כמוני, כמובן) אז מהי הסדרה החדשה הזו?
הסדרה מכילה 6 מוצרים- סבון שהמרקם שלו נעים והוא מנקה בצורה טובה. אני אישית משתמשת בכמה סבונים שונים, לפי החשק שתוקף אותי, ביניהם acnil wash מיועד לעור נעורים ושמן בעייתי שמנקה את העור בהחלט לעומק- הוא בהחלט מסיר את כל עודפי השומן שלעיתים קופצים על העור שלי עד שהעור מרגיש שהוא ממש חייב לחות עכשיו. סבון נוסף שיש לי הוא של חברת כריסטינה-סבון לעור רגיש ללא SLS. בכל מקרה אני מאוד אוהבת את הפד הסיליקוני שמגיע עם הסבון מסדרת פיור זון של לוריאל. צד אחד שלו מלא בליטות סיליקוניות והצד השני הוא בעל כרית הצמדה שמאפשרת להניח את הפד על כל משטח. הפד הזה משמש אותי נאמנה עם כל סוג סבון בו אני משתמשת ואני מרגישה שרכישת הסבון פיור זון של לוריאל שווה עבור הפד החמוד הזה, שמשדרג שימוש בכל סבון פנים באשר הוא (אם כי אני מודה ומתוודה כי לא רכשתי את הסבון אלא הוא נשלח אלי מהחברה לפני כמה חודשים).
פד הניקוי הנהדר של לוריאל, עם כף היד שלי כדי להמחיש את הגודל.


מוצר נוסף בסדרת הריקאוורי הוא סרום קליל ונעים. ככלל אני חובבת סרומים ולפעמים אני 'ילדה רעה' ולא מניחה מעל לחות- אבל אני מרגישה שלהוסיף לחות לפעמים מכביד מדי על העור שלי, ביחוד בקיץ.
יש 3 קרמים בסדרה: קרם יום עם הגנה של 30SPF, שהרגיש לי מעט כבד (העור שלי מעורב-שומני), קרם יום להרגעת אדמומיות שהיה נעים מעט יותר וקרם לילה שהרגיש נפלא ונספג מהר. המדריכה הראשית של ג'יג'י סיפרה שקרמי לילה נוטים להיות קלילים יותר כיוון שהם מכילים רכיבים פעילים רבים יותר ותפקידם להיספג מהר ולאפשר לחומרים הפעילים לעבוד, בעוד שקרם ליום אמור לבצע חציצה כלשהי בין העור לסביבה התוקפנית בה אנו מסתובבים.
המוצר האחרון הוא המסכה הנהדרת והירקרקה. היא הרגישה קלילה ביותר (אם כי לא ממש התנסיתי בה על הפנים אלא רק במגע) המסכה שיש לי כרגע היא המסכה של SR COSMETICS מסדרת הקוויאר, שמרגיעה את הפנים אך גם מכווצת נקבוביות. לצערי הסדה הזו אינה מופיעה באתר שלהם, אבל המסכה טובה לטעמי.
המוצרים של ג'יג'י הם טובים לטעמי, במידה וכמובן מתאימים את המוצר ללקוח בצורה מושלמת (כידוע יש להם הרבה סדרות)
לפי החברה-
רכיבים פעילים בסדרה:
  • Butterbur Complex תמציות באטרבור-קומפלקס ייחודי של מרכיבי צמחים בעלי הוכחות קליניות בניהם צמח הבאטרבור, ליקוריץ וביזבולול הידועים ביכולת ההרגעה שלהם. לקומפלקס תכונות אנטי אלרגניות ומרגיע אי נוחות בעור, מונע גירוי, גירוד רגישות ודלקתיות, נפיחות ואדמומיות.
  • Biodynesפפטידים טבעיים- מרכיב המבוסס על תמצית שמרים שעברה טיפול מיוחד (הקרנה בUV) כדי לשפר את הפעילות בתאים ואת תהליך הנשימה של התאים. הרכיב מעודד את העור ליצירת שכבת האפיתל, הגברת יצור הקולגן והגדלת מאגר החומצה ההיאלרונית הטבעית בעור וכך מגביר את תהליכי ההחלמה.
  • Hidroxyהידרוקסי-פרוליסילן מעודד התחדשות תאים ובונה את מערכת התמיכה של העור- קומפלקס אקטיבי של מיקרו- אלמנט וחומצת האמינו העיקרית שיוצרת את סיבי הקולגן. הקומפלקס מגביר את יצור הקולגן ותורם לסידור צפוף ואחיד של הרשת הבינתאית. מונע היווצרות תופעות לוואי וצלקות בתהליך הריפוי של העור.
  • Aldavineמגן מונע ומפחית אדמומיות- חומר קוסמטי חדש ופעיל מיוצר משני סוגים של אצות. עשיר בפוליסכרידים החיוניים לשמירה על מערכת הנימים המזינה את העור. הרכיב מסדיר את פעילותו של עור מתבגר, עור החשוף לשמש ולנזקים סביבתיים ומחזק את המערכת הקפילרית כדי למנוע שינויים המשבשים את חוזק ופעולת הנימים ובכך גם למנוע סדרת תגובות בעלות השפעה דרמטית על מראה העור כמו הופעת קמטים וקמטוטים.
  • Mdi גלוקוז אמינו קולגן-מנטרל אנזים הפוגע בסיבי הקולגן ובדפנות הנימים. הקומפלקס מכיל מרכיבים התואמים את החומרים הקיימים בעןור שאחראיים לתהליך תיקון הנזקים העצמי. חומרים אלה מסוגלים לדכא את הפעילות האנזימטית המפרקת סיבי קולגן, מחלישה את דפנות הנימים ויוצרת אדמומיות על העור.
את סדרת "Recovery" ניתן להשיג אצל כל הקוסמטיקאיות המורשות של "GIGI מעבדות קוסמטיקה" ברחבי הארץ.
את מיטב היתרונות משיגים באימוץ שגרת טיפוח קבועה במוצרי ריקאוורי כחודש-חודשיים לפני ביצוע הפרוצדורה והמשך שימוש יום יומי במשך שלושה חודשים שלאחר מכן.
שלבי הטיפוח האופטימאלי מתאימים גם לאלה העומדים בפני ניתוח קוסמטי, אולם לאחריו יש לחזור לשגרת הטיפוח לאחר התייעצות עם קוסמטיקאית פרא-רפואית, הרופא המנתח או דרמטולוג.
הסדרה כוללת שישה מוצרים (מופיעים לפי סדר שגרת הטיפוח האופטימלי אחרי ביצוע ההליך):
  • Skin Clear Cleanser סבון ניקוי עדין
    תכולה 250 מ"ל
    מחיר 158 ₪
  • Optimizing Serum סרום אופטימלי
    אופן השימוש: יש למרוח כמה טיפות מהסרום על עור נקי ולהספיג בתנועות עיסוי קלות. ניתן לחזור על הפעולה כמה פעמים ביום בהתאם למצב העור. תכולה 30 מ"ל מחיר 258 ₪
Redness Relief Cream קרם מרגיע למניעת אדמומיות-לעור רגיש:
בעל מרקם לא שומני, המעניק לעור תחושת נינוחות מיידית . בשימוש לטווח ארוך משפר את התפקוד של העור, מחזק את המערכת הקפילארית ואת יכולת העמידה של העור בפני גירויים ורגישויות.
מרגיע אדמומיות דלקתית מיד לאחר המריחה ומונע התפתחות אדמומיות (רוזציאה) הנראית לעין.
הקרם ללא פראבנים, בישום נטול אלרגנים, היפואלרגי.
תכולה 50 מ"ל
מחיר 258 ₪


קרם לחות 30 SPF
קרם לחות עם מסנני קרינה בדרגת 30 SPF מגן על העור באופן טוטאלי עם מסננים המנטרלים קרינת UVA וUVB.
הקרם מרגיע רגישות בעור, מגביר יכולת עמידה בפני מזהמים סביבתיים, מחזק את הסיבים האלסתיים ומגביר את ייצור הקולגן. הקרם מכיל קומפלקס אקטיבי המעכב הזדקנות תאים, מזרז התחדשות וסידור צפוץ של המטריקס, מאריך את חיי התא ומעניק לעור מראה גמיש וחלק. מונע הווצרות כתמים, שומר על גוון עור אחיד ובהיר. בעל מרקם נעים ומרגיע המעניק נינוחות מייטדית לעור.
תכולה 50 מ"ל
מחיר 258 ₪
Restore Night Cream קרם לילה משקם
קרם לילה עשיר מרכיבים מרגיעים, חומרי לחות ואנרגיה וחומרים אנטי אלרגניים.
מעניק לעור יכולת להתמודד עם השפעות הטיפול. מזין לעומק ומחזק את מערכת השיקום העצמית של העור.
מרגיע דלקתיות, אדמומיות ורגישות ומונע את התהוותם המחודשת עקב תהליכים קוסמטים המזרזים גירוי, נפיחות ואי נוחות.
קומפלקס טבעי מזרז ייצור שכבת אפיתל, ייצור קולגן וייצור חומצה היאלרונית טבעית בעור התורמים להחלמה מהירה וחלקה.
הקרם מעניק אנרגיה לתאים, מזרז את תהליך ההתחדשות ומעכב את הזדקנותם של תאי הגזע, מחזק ומגן על הסיבים האלסתיים, לשיפור מוצקות העור. מעניק לעור יכולת תפקוד נורמאלית ויכולת שיקום עצמית טובה יותר למניעת הצטלקויות ויכולת החלמה טבעית וחלקה.
לקרם מרקם עשיר ורווי לחויות מעניק תחושה מיידית של נינוחות ורכות.
תכולה 50 מ"ל
מחיר 258 ₪.
POST TREATMENT MASK מסכה פוסט טיפולית
מסכת לחות במרקם עשיר, בעלת ריכוז גבוה במיוחד של מרכיבים מרגיעים, חומרי לחות וחומרים אנטי-אלרגניים. מזרזת את יכולת השיקום העצמית של העור, את התחדשות התאים ואת קצב ההחלמה.
מרגיעה רגישויות, אדמומיות ונפיחות, מונעת התפתחות גירויים בעור. מעניקה תחושה נינוחה ורכות לעור.
קומפלקס טבעי מזרז יצור שכבת אפיתל ומאגר החומצה ההיאלרונית הטבעית בעור. מזרז את תהליך התחדשות תאים ומעכב את הזדקנותם.
מעודדת ייצור סיבי קולגן ומנטרל את השפעת האנזים ההורס.
מעניקה אנרגיה לתאים הגזע החיוניים לשמירה על מראה צעיר של העור.
מעניקה לעור יכולת תפקוד נורמאלית ויכולת שיקום עצמית טובה יותר למניעת הצטלקויות
מאריכה את משך הזמן של התוצאות המתקבלות לאחר הטיפול המקצועי וממקסמת את השפעתן על העור.
בעלת מרקם עשיר, רווי לחויות וחומרי הזנה המעניקים לעור רגיעה מיידית ותחושת רכות ונינוחות מתמשכת.
 ללא פארבנים
100% בישום ללא אלרגנים
היפואלרגני.
אופן השימוש:
מורחים שכבה עבה מהמסכה על הפנים למשך 20-15 דקות. מסירים בעזרת ספוגית לחה או עם מים פושרים. לחיזוק הפעילות מומלץ למרוח מתחת למסכה את הסרום מסדרת "ריקוורי". בשימוש בשעות הלילה ניתן להסיר את עודפי המסכה בעזרת טישו מבלי לשטוף במים.
המסכה מומלצת לשימוש קבוע 3-2 פעמים בשבוע כמסכת לחות מזינה וממצקת לכל סוגי העור.
תכולה 50 מ"ל
מחיר 258 ₪


השקת סדרת המוצרים מלווה השקת מכשיר חדשני בשם קוואדרו בו לא יצא לי עדיין להתנסות, אבל הוא אמור להפוך את הטיפול לחוויה ייחודית. אני אישית חובבת מגע יד וכאמור עוד לא התניסיתי במכשיר, אבל הנה מה שיש לחברה לספר על הפלא:
ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה" - חברת הקוסמטיקה המקצועית הגדולה והמובילה בישראל, עם יותר מ- 400 תכשירים ייחודיים המיועדים לטיפול מקצועי מידי קוסמטיקאית ולשימוש עצמי בבית. בפיתוח המוצרים, המשלב ידע וחומרי גלם מחברות בינלאומיות ומחקר של כימאים מובילים בתחום הקוסמטיקה בישראל, מושם דגש על התאמתם לתנאי החיים המודרניים ולתכתיבי האקלים הישראלי. הייצור נעשה ברובו בארץ, בהתאם לתו התקן האמריקני, לדרישות השוק האירופאי ולתקן משרד הבריאות הישראלי, תוך שימוש בחומרי גלם שלא נוסו על בעלי חיים ובאריזות ניתנות למיחזור.
בימים אלה משיקה החברה לראשונה בתולדותיה מזה 53 שנה, מכשיר טיפול חדשני המשלב ארבע פונקציות טיפוליות שעד כה ניתן היה לרכוש רק באופן פרטני.
המכשיר החדש מאפשר לקוסמטיקאית לתת טיפולים במגוון גדול מאוד של בעיות עור באמצעות שדרוג של האפליקציות הטובות ביותר הקיימות כיום בשוק הקוסמטיקה המקצועית ובשילוב חומרים פרא רפואיים שפותחו על ידי ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה במיוחד לצורך שימוש במכשיר.
למכשיר הQuadro Molti Appliction 4 זרועות אשר בסופה של כל זרוע מכשיר אחר :
כל זרוע ניתנת לשימוש באופן פרטני במהלך טיפול רגיל כתוספת ושדרוג של כל טיפול שעד כה היה קיים במכון.
לפונקציות השונות ישנה אפשרות לשימוש באופן יחידני והן לא תלויות האחת בשניה.
זרוע 1: Dynamic peel
מכשיר בצורת עט המאפשר ניקוי פילינג באמצעות התזת ,תמיסה ייחודית במהירות גבוהה המשולבים יחד עם חומצה גליקולית 6%. שילוב החומצה הגליקולית הוא שדרוג חדש של ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה היא מאפשרת המסה של הדבק הבין תאי ולתוצאות מהירות ויעילות יותר.
בנקודת המגע של זרם הנוזל המהיר עם העור נוצר תהליך בו מושגות כמה מטרות:
-השלת תאי עור מתים
-חידוש הרקמה
-ריפוי הרקמה
-החדרת חומרים פעילים
-שיפור זרימת הדם
-שיפור הניקוז הלימפתי
בשיטה זו ניתן להחדיר חומרים לעור ללא שימוש במחטים ולהגיע לתוצאות אופטימליות בטיפול לריפוי וחידוש העור.
הטיפול ב Dynamic peelאפשרי בכל חלקי הגוף – מהקרקפת ועד כפות הרגליים ומתאים לכל סוגי וצבעי העור.
הטיפול ב –Dynamic peel משמש ל :
טיפול בקמטים
טיפול בצלקות וסימני מתיחה
טיפול בפיגמנטציה
הכנת העור להמשך טיפול וקליטת החומרים הפעילים
הענקת שיפור מיידי במראה העור
טיפול לשיקום העור לאחר פילינגים.
זרוע 2 –Electroporation -טכנולוגייה העושה שימוש בציוד אלקטרו רפואי שתפקידו לייצר שני סוגים של פולסים חשמליים באמצעות ידית האלקטרו ובמיכל הרולר המכיל חומרים פעילים שכאמור פותחו באופן ייחודי לשימוש בפונקציה הזו ע"י ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה.
כתוצאה מהפולסים החשמליים עם העור המתחיל בשכבה החיצונית של העור (Stratum Corneum) נפתחות תעלות מימיות חדשות המאפשרות חדירות בשכבה הקרנית. זמן החדירות קצר, אבל הוא מאפשר לחומרי הטיפול להכנס דרך הנקבוביות והתעלות המימיות לעומק שכבות העור.
תופעה זו של חדירות בשכבה הקרנית ידועה בשם אלקטרופורציה.
הטיפול נעשה בשני שלבים:
Electroporation Applicator ידית המעבירה כמות גבוהה של אנרגיה מרוכזת לעור ופותחת מעברים בשכבה הקרנית דרך נקבוביות הזעה וזקיקי השיער.
מאפשרת טיפול לחידוש עור הפנים ועיכוב תהליך התבלות העור.
שיטה זו משיגה חדירה עמוקה של חומרים פעילים לעור ללא פציעתו.
Electroporation Ball Applicator
מיכל הרולר בנוי על שני מרכיבים: אנרגיה טעונה ביונים בעלי מטען חיובי הנלחצים אל העור, באמצעות פולסים חשמליים ומיכל עם חומרים פעילים הנמרחים על העור בעזרת רולר. האנרגיה החשמלית גורמת לחדירת החומרים הפעילים (בעלי מולקולות אניונים ואו קטיונים) המותאמות על ידי הקוסמטיקאית בהתאם למטרת הטיפול, (ישנם 7 סוגי סרומים חדשים ) אל עומק התאים בשכבה הקרנית דרך התעלות שנוצרו בשלב א'.
טיפול לשיפור חילוף החומרים התאי בעזרת עיסוי תאי על קולי
החדרת ג'ל פעיל למטרות טיפוליות לעומק שכבות העור. עד היום לא הייתה בעולם הקוסמטיקה טכניקה טיפולית שמגיעה עד לשכבה העמוקה ביותר של העור כמו שמתאפשרת ב Electroporation Ball Applicator
זרוע 3- Ionto Y- Lipting
טיפול ליפטינג לקיצור שרירי הפנים היוצר מראה מתוח של עור הפנים באמצעות ידית בעלת 2 כדוריות היוצרות בניהן מתח חשמלי בין שני צדי השריר (+) (-) וכך גורמות לכיווצו.
טיפול יעיל להפחתת קמטים ושיפור גמישות העור המבוסס מתאים גם לטיפולי קרקפת ולגירוי שורשי השערה.
-מרים ומחזק את שרירי הפנים.
זרוע 4- Spray Gun
טכניקה משלימה לטיפולי ה Dyanmic Peel ולטיפולים מקצועיים נוספים. משמש להחדרת חומרים לעור ע"י פיזור החומר בהתזה על עור הפנים. הידית נועדה לפיזור חומצה היאלרונית על הפנים בסיום טיפולים (או לפני שלב המסכה). הידית מאפשרת פיזור אחיד של החומר על הפנים לעומת מריחה ידנית שלא מאפשרת אחידות.
אז באיזה מקרים המכשיר אמור לטפל? למעשה לפי החברה הוא אמור לטפל בכל בעיות העור שניתן להעלות על הדעת: הרגעת עור הסובל מאדמומיות, פיגמנטציה, רוזציאה, עור מתבגר ורפוי, עור חסר לחות, טשטוש צלקות
בשימוש מסוים הטיפול במכשיר אף אמור לעודד צמיחת שערות.
כמובן שכמו בכל מכשיר חשמלי השימוש בו אסור לנשים בהריון וכן לאנשים עם קוצב לב.
אין ספק שחידושים טכנולוגיים הם משמחים ונשמע מאוד מעניין להתנסות בו.

תגובה 1: