יום שישי, 16 בספטמבר 2011

לקים צבעוניים...

למעלה הכחולים והירוקים, למטה הכהים והניאונים.
כל מי שמכיר אותי יותר מדקה וחצי יודע שאני טיפוס צבעוני לטוב ולרע. פעם הייתי מתפרעת עם כל המראה שלי- בגדים, שיער, תכשיטים וכן הלאה. היום אני נוטה לרוב להגביל את ההתפרעות לאיזור הציפורניים וטרנד הקולור בלוק (מישהו אמר ששנות ה80 יכו שוב ואני לא האמנתי....) מתאים ליד שלי (או יותר נכון לרגל) כמו כפפה....
אני לא נוטה לקנות מותגים- לא בארץ לפחות - אפשר לקרוא על הזמנת הלקים שלי מחו"ל ולא בוחלת גם בלקים שעולים 5 שקלים. כמו שאפשר לראות- יש לי לקים של ESSIE, OPI , golden rose ,LE CHAT, WOW וגם LIFE (הורדרד שבאמצע נשלח אלי מהחברה ועליו בהמשך הפוסט. כשיש מייבש טוב (המייבש שלי כרגע לא עונה לקריטריון הזה לצערי ואני ממש לא ממליצה על המייבש SEC N' DRY של . ORLY אמנם הוא מתיייבש מהר ונותן ברק אבל לצערי לא משפר דבר בתחום העמידות ) גם לקים מאיכות נחותה יחסית נוטים להישאר על הציפורניים יותר זמן.
הלקים המצולמים הם רוב אלו שיש לי. לא צילמתי את הורדרד העדין והלבן, וגם את האדומים שלי (יש לי 3 בערך) לא צילמתי. אין לי כלל לקים חומים- אני לא אוהבת חום- הוא מרגיש לי מעט משעמם ודהוי. בדרך כלל בחורף הציפורניים שלי יהיו כהות ובקיץ בהירות, אבל זה לא גורף ואני הולכת לפי החשק.
בהיותי אמא ל2, לא תמיד אני מוצאת את הזמן לשים לק על אצבעות הידיים, למרות שאני סבורה שזה מאוד חשוב, בייחוד כאשר הידיים שלי מצטלמות. יש לי עוד לקים עדינים ושקופים עם נצנצים, כאשר אחד החביבים עלי הוא 223 של שיק, וגם אותם לא צילמתי כי פוסט זה עוסק בצבע.
לרוב אני שומרת את ההתפרעות לציפורני הרגליים בלבד. אני יכולה לשים על כל ציפורן ברגל צבע שונה לחלוטין, אם כי לרוב אני נמנעת מירוק או שחור ברגליים כי זה עושה לי אסוציאציה לפטרת (כל אחד והשריטה האישית שלו).
כמו שאפשר לראות בתמונה יש לי המון לקים כחולים ירוקים. זה בגלל שאני עדיין בחיפוש אחר הטורקיז המושלם.
גם לקים כהים יש לי הרבה יחסית. אני אוהבת מאוד סגולים וכחולים כהים כמו שאפשר לראות.
2 חברות שלחו לי לאחרונה לקים להתנסות. היות ויש לי חברה עם יד יפיפיה מיד גייסתי אותה לצורך הבדיקה.
חברת לייף שלחו לי 3 לקים להתנסות:
זה רק נראה כתום. במציאות הוא מעין טרה-קוטה. נצנצים כתומים ולא מורגשים כל כך
סגול? אפור? נצנצים צהובים? כנראה שיש בו הכל ועדיין חסר לי משהו. חיים כלשהם כנראה...
ורוד עם נצנצים אדומים- עדין מאוד על הציפורניים.
ככלל המברשת של לייף יחסית צרה והנוסחא דלילה לטעמי. המריחה לא נוחה במיוחד. הייתי צריכה 3 שכבות כדי להגיע לאטימות מספקת כלשהי. העמידות גם היא לא הכי משביעת רצון, מצד שני העלות שלו אינה גבוהה.
קיבלתי גם את הלק שמייבלין השיקו לכבוד הקיץ, בצבע מנטה- אבוקדו ירקרק חיוור
ירקרק חיוור של מייבלין

ירוק מרענן לקינוח- גם כאן הנוסחא מעט דלילה, אבל השכבה השניה יוצאת אטומה במידה מספקת והגוון בהחלט מיוחד.

ואקנח בלק שרכשתי ואני אוהבת אבל מתוסכלת ממנו מאוד מאוד
יום אחרי המריחה- קולור קלאב 898
הלק שגרם לתסכול הגדול הוא 898- RED VELVET של חברת COLOR CLUB. הצבע הוא אחד היותר מיוחדים ויפים בהם נתקלתי- שחור עם נצנצים אדומים שהתמונה ממש לא מעבירה עד כמה הוא יפה אבל לצערי הגדול המריחה שלו נוראית- רואים המון המון קווי מריחה על הציפורניים, עוד בעיה היא העמידות שלו- אבל אולי לא המתנתי מספיק בין השכבות. שמתי מעליו את המייבש ומרגע המריחה עד הרגע שהוא התקלף עבר יום. מתסכל בטירוף כי את הצבע מאוד אהבתי ואני לא יכולה להרשות לעצמי לק לא עמיד כי לרוב אין לי זמן להמתין עם כל מטלות ההורות שלי.
אשמח לשמוע על מייבשים עמידים וטובים שאפשר להשיג בארץ ובמחירים שפויים, בייחוד בגלל שאת כל הלקים הבאמת ניאונים ניתן להניח רק אם שמים מעל מייבש שיוצר הברקה.
אפילו שלמדתי בניית ציפורניים לצערי הרב פיתחתי אלרגיה רצינית מאוד לאקריל. אני לפעמים מניחה ג'ל ככיסוי לציפורניים הטבעיות שלי אבל אם להודות באמת- הציפורניים שלי הן אלו שסובלות ביותר מקוצר הזמן שלי ולרוב את אצבעות הידיים שלי מעטר לק שקוף עדין, אם יש לי זמן לשים בכלל...
יש למישהו טיפים לעניין?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה