יום שבת, 6 באוגוסט 2011

זה סופו של כל ציור...הסרה

פוסט זה מיועד לכל מי שרוצה לדעת איך מסירים צבע גוף. כמו כן אני אסקור את מגבוני הפילינג של BALOONS, אותם קיבלתי מהחברה לצורך סקירה.
הפוסט הזה הוא בהמשך ישיר לפוסט על חתונת ציורי הגוף- את המחוך והחליפה היה צריך להסיר במקלחת וזה כמובן לא דבר פשוט. אמנם זמן ההסרה קצר הרבה יותר מזמן הציור בדרך כלל אבל הסרת ציורי גוף היא מלאכה הדורשת מאמץ מסוים ולעיתים עזרה (באיזור הגב בדרך כלל זקוקים לעזרה על מנת להסיר).
אז איך מורידים את הצבע הזה? במקלחת עם סבון בתנועות קרצוף עם ליפה או גיישנית היא הדרך העדיפה לדעתי. אם אין ליפה, גיישנית או אמצעי אחר לקרצוף וכל מה שיש הוא מגבון אז אפשר פשוט למחזר את אותו המגבון גם כאשר הוא כבר מלוכלך ולהמשיך לקרצף איתו עוד ועוד. אפשר גם להיעזר במסיר איפור שומני או בשמן תינוקות על מנת להסיר מהגוף את הצבע ורק אז להשתמש בסבון.
ובכן קיבלתי להתנסות את המגבונים של בלונס. לדברי החברה-
"החידוש המרכזי במגבוני הפילינג של בלונס הינו שהם עשויים מבד דו צדדי ייחודי בעל 2 אפשרויות שימוש:
  1. צד חלק להסרת שאריות איפור.
  2. צד מחוספס לניקוי עמוק וקרצוף עור הפנים.
בלונס- מגבוני פילינג לניקוי וחידוש העור עשויים בנוסחה ללא שומן והינם עשירים בחומרים ייעודיים לטיפול כולל בעור הפנים:
  • תמיסה לניקוי יעיל וחידוש תאי העור.
  • טריקלוזן לטיפול בחיידקים גורמי דלקת.
  • חומצה סליצילית – (BHA) חומר פעיל המסייע בניקוי הנקבוביות ומניעת סתימתן מחדש.
  • ויטמין B5 ואלנטואין להענקת לחות ולהרגעת העור.
הודות לבד הדו צדדי והחומרים הטובים שהוספגו במגבונים יתרונותיהם רבים:
  • ניקוי וחידוש עור הפנים
  • סיוע במניעת כתמים, פצעונים ואדמומיות של עור הפנים
  • סיוע בבניית רקמת עור חדשה ובריאה
  • סיוע בהשגת עור נקי, חלק ויפה יותר
  • סיוע לסילוק לכלוך לכוד, שומן, שאריות make up ותאים מתים העלולים לסתום את הנקבוביות ולגרום לפצעונים.
    הוראות שימוש:
    יש לנגב את עור הפנים בתנועות סיבוביות סביב הצוואר, המצח ואיזור ה-T בעזרת הצד המחוספס של המגבון. ניתן להפוך את המגבון לצידו החלק להשלמת הניקוי.
    ניתן בנוסף להתחיל את התהליך עם הצד החלק להסרת האיפור ולאחר מכן להפוך לשימוש בצד המחוספס. יש להימנע ממגע ישיר עם העיניים. לשימוש חיצוני בלבד."


עד כאן מהחברה. המחיר המומלץ הוא 20 שקלים ל25 מגבונים- מחיר יקר למגבונים לכל הדעות, לפחות לטעמי. אריזת הפלסטיק אכן שומרת על המגבונים מפני ייבוש, אם כי הלחץ שצריך להפעיל לצורך פתיחה לא נשאר חלש- אצלי המנגון נתקע מעט לפעמים. כמו שניתן לראות, החברה לא עושה ניסויים בבע"ח. המגבונים היו מצויינים לקרצוף העור על מנת להסיר את הצבע. ניסיתי את המגבונים להסרת איפור (לא מהעיניים כמובן) ומצאתי את המגבונים חזקים מדי לעור הפנים שלי- גם הצד העדין שפשף את הפנים שלי יותר מדי והכאיב, אם כי על הגב הניקוי עם המגבון היה נחמד והצילום של המגבון המלוכלך הוא לאחר ששטפתי את הפנים במים וסבון פעמיים- המגבון הזה אכן מנקה באופן עוצמתי.
חברתי ביקרה אותי ולה עור שמן עם נקבוביות מורחבות והיא אינה רגישה למגע כמותי- סף הכאב שלה לא נמוך באופן יוצא דופן. היא פשוט התאהבה במגבונים האלו ואמרה לי שהם ניקו לה את העור בצורה מדהימה ביותר. מאז שנתתי לה את החבילה היא הספיקה לרכוש כבר עוד אחת לפחות. ככה זה- לאנשים שונים דיעות שונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה