יום שבת, 30 ביולי 2011

צלליות אפויות של פופה- פתרון אחסון יצירתי

בעבר נתן לי חבר טוב את הצלליות האפויות של פופה. לא בטוחה שהייתי רוכשת אותן היות וככלל אני בדרך כלל קונה צלליות של חברות איפור מקצועיות- אבל מתנות אני אוהבת ולאיפור יומיומי לא תמיד אני רוצה להוציא את הפלטות. היות ואני אוהבת לראות את כל הצבעים מול העיניים, חיפשתי אמצעי אחסון שיפתור לי את הבעיה של אחסון בנפרד ואוכל לראות את כולן מול העיניים. ככלל יש בעיה באחסון של הצלליות האפויות בפלטה רגילה, היות והן בולטות. לשמחתי הרבה גיליתי שהקופסא לצבעי מים או שמן של גיורא שביט היא כלי אחסון מופלא.ליד אפשר לראות את אחד מעפרונות העיניים של פופה. יש לי כמעט את כולם כי אני מאוד אוהבת את המריחה שלהם והם יחסית עמידים- אם כי הצבע הסגול עשוי לגרום ללקוחות מסוימות לאלרגיה אז בעפרון הסגול אני משתמשת לשימוש אישי בלבד.
את הסמקים האפויים (שגם אותם זכיתי לקבל) הנחתי בקלמר מתכת אחד ליד השני.
באופן עקרוני גיליתי שצלליות אפויות נוטות להישבר ולהיסדק מהר יחסית, אבל אם אני מאחסנת אותן בצורה הזו זה עוזר לי לשמור עליהן.
הצללית ליד הכחולה המפוצלת מאוד שימושית. על אף שהיא נשברה, אני עוד מצליחה להשתמש בה.
בקלמר- סמקים אפויים ולמטה 2 פודרות אפויות- בהירה(1) וכהה(6)
סווטשים-מימין הבודדים, משמאל המפוצלים
התאפרתי איתן אך לצערי התמונות לא ממש מצליחות להעביר את הגוון האמיתי.
הצטלמתי עם משקפיים שאמנם מעמעמים מעט את הנצנוץ והאיפור כולו, אבל הוא עדיין בולט.
אפשר לראות שהנצנוצים מגורענים יחסית- כלומר גרוסים באופן די גס וניתן גם דרך המצלמה לראות שהנצנוץ מאוד בולט. אם אוהבים את הנצנוץ הברור הזה- ואני לא חובבת נצנוצים עד כדי כך ברורים באיפור עיניים יומיומי- הצלליות חביבות. לצערי הרב יש להן נטייה להתפזר מתחת לעיניים ובסוף הערב אני מוצאת נצנצים מפוזרים על הלחיים, על אף שאני תמיד מניחה פריימר לעיניים או צללית קרם כלשהי מתחת לאיפור העיניים שלי.
באופן כללי הרבה פעמים ניתן למצוא פתרונות אחסון יצירתיים בחנויות שיפוץ הבית כמו הום סנטר למשל- וכמובן ברשתות כמו WOW או ביוטיקר אפשר לפעמים למצוא כלים שעשויים להפתיע ולהיות שימושיים ביותר.
אשמח לשמוע על פתרונות אחסון או דעות לגבי המוצרים של פופה בתגובה לפוסט.
את המוצרים של פופה ניתן להשיג ברשת סופרפארם. מתוכם אני אוהבת את עפרונות העיניים, הפריימר, והסומק האפוי הורדרד עתיק והאפרסקי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה