יום ראשון, 24 ביולי 2011

תכשיט של שיער

השיער שלי הוא לא אחד המאפיינים האהובים עלי. מגיל 15 הוא צבוע כי אני לא חובבת חום כהה ונע בין חציל או גוונים אחרים של סגול, אדום או חום מהגוני ושחור סיני.  לא נהיים לי קשרים בקלות והוא חצי גלי - כלומר ממושמע. הוא נוטה להישאר בתסרוקת שהקציתי לו בין אם זו החלקה או בייביליס. אני לא אוהבת להתעסק איתו כל כך ומאוד אוהבת נצנצים. במהלך תערוכת ביוטיפרו 2011, בה הייתי אחראית על אליפות הארץ בציורי גוף, נתקלתי בסמדר סיני, קולגה וחברה והיא גילתה לי שהיא משווקת משהו חדש בארץ. כחובבת חידושים והמצאות מיד התעניינתי והסתבר שמדובר בglisten, אבנים להדבקה על השיער, שנמכרו בתערוכה בעלות של 50 שקלים לאריזה המכילה 72 אבנים- 2 דפים המכילים 3 שורות של 12 אבנים, מבית micabeauty. לחברה יש עוד מוצרים שסמדר אולי תשווק בהמשך. קניתי לי חבילה של אבני קריסטל שזוהרות בכל הצבעים, לשימוש עתידי. סמדר פינקה אותי והדביקה לי סטריפ על השיער ולאחר כשבוע שלחה לי הביתה דוגמה מכל צבע וביקשה שאכתוב על העניין. יחד עם האבנים הגיע כל המידע השיווקי שיכולתי לבקש.

אין ספק שלחובבת נצנצים כמותי שלא אוהבת להתעסק במיוחד עם השיער, על פניו נראה שזה מוצר נפלא.
האבנים הירוקות
התמונות בקטלוג הן מקסימות.
האבנים השקופות

לצערי הרב התקלקל לי המחליק הקרמי, אביזר חיוני על מנת להניח את האבנים על השיער- ואת השיער שלי לא הספקתי לצלם. הסתובבתי בערך שבוע עם האבנים האלו והעניין ללא ספק גרר הערות מצד הסביבה.
אריזה סגורה- בפנים מוצאים 2 דפים שעל כל אחד מהם 3 שורות של 12 אבנים

בבית הוספתי עוד שורה של 5 אבנים לקדמת השיער.  אני חושבת שאחד המרכיבים החשובים הוא בחירת המקום הנכון להדבקת האבנים. אני אישית הכי אוהבת אותן בקדמת השיער.
כמובן שברגע שגיליתי לחזי יצחק על האבנים האלו הוא לא התאפק ורכש את כל הגוונים- הוא אוהב שיש לו את כל הדברים האפשריים ליצירת תסרוקות שונות.
מה שכן גיליתי שכאשר האבנים על השיער לא ניתן לסרק את השערות עליהן דבוקות האבנים הללו. אני חושבת שאם יש מישהי שהשיער שלה מתבלגן בקלות- אולי כדאי שתשמור את העניין לארועים חשובים במיוחד, כיוון שברגע שמדביקים יש לשמור על כיוון ההדבקה- אחרת לא רואים את האבנים.
כמובן שהרעיון הזה הכי מתאים ליישום לפני אירועים מיוחדים- כמו מסיבה, חתונה או המתבקש ביותר- בת מצווה.
בכל מקרה- אין ספק שהאביזר הזה יכול להיות שימושי למי שאוהבת את השיער שלה ורוצה להתפאר בו.
אני תמיד מקדמת בברכה יזמות של קולגות ומאחלת לסמדר המון הצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה