יום שבת, 16 ביולי 2011

האדום האדום... החיפוש ממשיך.

יום ההולדת שלי היה בחודש שעבר ומאז הייתי מאוד עסוקה, אבל התפניתי לטייל עם חברה בסופר פארם והיא פינקה אותי בשפתון עמיד, הפעם הextreme resist של ניוואה.  יצא לי לבדוק את המייקאפים של ניוואה והייתי די מרוצה, כך שהחלטתי לנסות גם את השפתון העמיד שלהם. אני מכירה את ניוואה בעיקר מהקרם המפורסם שלהם באריזה הכחולה ובדרך כלל לא משתמשת במוצרי החברה, אבל הפעם החלטתי לתת להם צ'אנס.
בעבר השוויתי בין שפתונים עמידים אדומים וכל פעם אני בודקת ניואנסים שונים נוספים.
נתחיל מהאריזה-
כמו שאפשר לראות בבירור- האריזה של ניוואה מכילה כמות גדולה פי שתיים (4ML לפי הכתוב בניוואה לעומת 2ML ברבלון). השפתון של ניוואה טוען לעמידות של עד 10 שעות. הגוונים מעט שונים כמובן, כמתבקש בין חברות שונות.
סווטץ' על היד שלי
מבחינת צבע האדום של ניוואה מעט כהה יותר,סגול יותר ואטום יותר מאשר האדום של רבלון. הגלוס של ניוואה והגלוס של רבלון מאוד דומים אם לא זהים במרקם (לא בדקתי את הנוסחה כך שאני לא יודעת להגיד בוודאות עד כמה הם דומים כמובן), אם כי הרבה יותר נוח למרוח את הגלוס המצורף עם המכחול של רבלון ולא עם הספוגית של ניוואה- אבל כמובן שנוחות מריחה היא עניין מאוד אישי. בכל מקרה אני בכלל מעדיפה את הבאלם שמצורף לשפתון העמיד של מייבלין. על אף שהנוסחאות של כולם שונות אני לא מצאתי הבדל מבחינת השפעה על העמידות אם מרחתי על השפתון של רבלון או ניוואה את הבאלם של מייבלין לעומת הגלוס המצורף. אם כבר הבאלם של מייבלין היה יותר טוב מבחינת עמידות מאשר הגלוס וגם יצא פחות מבריק ויותר מאט. אני אישית אוהבת גימור שהוא יותר מאט כאשר אני מניחה שפתון אדום
לגבי עמידות, עדיין לא מצאתי שפתון שיהיה עלי סופר עמיד וגם נוח ולא מייבש, אני עוד בחיפושים אחר המושלם. כמובן שללא הגלוס המצורף על השפתיים התחושה היא יבשה ולא מאוד נעימה. התחושה דומה בינו לבין השפתון של רבלון.
השפתון הזה, שמתיימר להחזיק 10 שעות, החזיק פחות- הוא החזיק 5 שעות בצורה משביעת רצון, דבר שהספיק לצרכים שלי. אני מקפידה לשתות הרבה מים בקיץ כך שהוא עמד בגבורה יחסית במעבר נוזלים.
השפתון ללא גלוס
עם גלוס
אחרי 4 שעות
אחרי 6 שעות
כמובן שכמו בכל המקרים הדהייה של השפתון העמיד מתחילה מהחלק הפנימי של השפתיים. לא צילמתי מחמת הכיעור הרב אבל לאחר 10 שעות כל מה שנשאר זה תיחום מכוער ואפילו לא סימטרי. אני חושבת שאם הייתי עושה פילינג לשפתיים לפני ההנחה ואפילו עם מברשת השיניים ולא בהכרח פילינג ייעודי השפתון היה עמיד יותר ודוהה בצורה אחידה וטובה יותר.

אשמח לשמוע לגבי שפתונים עמידים נוספים, אדומים או אחרים שאתן אוהבות וכמובן טיפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה