יום שלישי, 7 ביוני 2011

הגיגים על איפור אישי ויומיומי,סרטון הדרכה וגם GIVEAWAY- הגרלה סגורה

האיפור הוא מסכה, כלומר עוזר לנו לעטות את המסכה אותה אנו רוצים להציג באותו היום. האם אני אהיה הסקסית? החזקה? עדינה? הצבעונית? איפור מאפשר לי להתחבר אל עצמי, מה גם שכאשר אני מתאפרת אני חייבת להסתכל על עצמי.
לעיתים אני מדברת על נושאים פילוסופים שונים עם אישי האהוב והוא טוען שלו גברים היו צריכים להתאפר מזמן היו ממציאים מעין מכשיר שדוחפים אליו את הפנים ויוצאים משם מאופרים.
איפור בהחלט נמדד אך ורק במבחן התוצאה אבל לפעמים גם הדרך חשובה, בייחוד באיפור עצמי.
איכשהו אישה שמתאפרת, אפילו 30 שניות, למעשה משקיעה יותר בעצמה (לפחות מבחינת זמנים) מאשר אישה שלא מתאפרת כלל. מצד שני יש הרבה שאינן מתאפרות כלל ומשקיעות בעצמן המון בתחומים אחרים.
אז מה המצרכים אותם חייבים על מנת לעטות את המסכה המדוברת?
מה הבסיס האיפורי הפשוט ביותר ליום יום?
העליתי לערוץ שלי סרטון שמראה דרך אחת אפשרית לאיפור פשוט וזריז למראה טבעי:

לא דיברתי כלל בסרטון על טיפוח- אבל אני חושבת שמאוד חשוב לשים קרם על העור ובייחוד קרם הגנה נגד שמש שמותאם לעור- הגנה נגד שמש היא חשובה כל השנה- אבל בייחוד בקיץ. אני משתמשת כרגע לעצמי ב Thanaka sun block של SR COSMETICS ומאוד מרוצה ממנו- זה כבר השלישי שאני מזמינה מהחברה...
המוצרים בהם אני משתמשת בסרטון: פריימר של OFRA, סומק בשם CACTUS FLOWER של נארס, צללית קרם של ALMAY- Golden gleam, מסקרה כחולה (03) של פופה- Diva's lashes, עיפרון מספר 20 של פופה, פודרה מבריקה.
הפריט האיפורי החשוב ביותר לטעמי הוא מסקרה. אני רוצה לסייג את עניין ההנחה שאני מראה בסרטון- המראה הזה מתאים רק למי שניחנה בריסים כהים. אם הריסים בהירים יש צורך לצבוע את כל אורך הריס- אחרת זה נראה מעט מוזר.
ואתן? מה לדעתכן הפריט האיפורי החשוב ביותר? על מה לא תוותרו כשאתן יוצאות מהבית? האם יש טיפ שתרצו לחלוק- לא רק לגבי איפור ליום יום אלא גם לגבי טיפוח ליום יום?

כדי לתת לכם תמריץ לעקוב אחרי הבלוג ולהגיב אני רוצה לפנק את העוקבים והמגיבים ולכן לחלק 2 כרטיסים לביוטי סיטי.
אירוע הביוטי סיטי של רשת סופר-פארם יתקיים בחודש יוני בין ה-22-24.6 בגני התערוכה בתל אביב. הביוטי סיטי הוא אירוע היופי הגדול של השנה אותו מקיימת סופר-פארם זו השנה החמישית. מיטב מותגי היופי מציגים בביתנים חווייתיים ומושקעים את החידושים האחרונים ומאפשרים להתנסות במוצרים. זאת לצד הרצאות מגוונות, דוכני מעצבים ועוד. השנה אורחות הכבוד של הביוטי סיטי הן טריני וסוזנה- כוהנות האופנה הבריטיות המובילות את סדרת הטלוויזיה המצליחה.
מבקשת להצטרף כעוקבים לבלוג שלי ולשלוח אלי למייל harmonyroth@gmail.com תגובות, היות ומערכת התגובות של בלוגר עושה בעיות לאחרונה ואני לא רוצה לפספס אף מגיב ולתת לכולם סיכוי.נושא המייל צריך להיות GIVEAWAY.
 2 מגיבים עם התגובות המעניינות ביותר יקבלו כרטיסים לאירוע הביוטי סיטי.
לא בטוחים שתזכו ורוצים לרכוש כרטיס? רוכשים ב- 49 שקל ממגוון מוצרי סופר פארם ומקבלים כרטיס כניסה ל- Beauty City ומארז טיפוח הכולל ג'ל רחצה ותחליב גוף ב-30 שקל בלבד, לקוחות לייף סטייל פלוס יקבלו כרטיס זוגי במתנה.
ההגרלה תתקיים ב18.6 ויש לשלוח תגובות עד לתאריך זה בלבד. שרונה וסיוון - זכיתם, יצרתי אתכן קשר בדוא"ל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה