יום חמישי, 5 במאי 2011

הגלוס של לוריאל מסדרת Glam Shine Reflexion - ההתנסות שלי.

ככלל אני אוהבת ומעדיפה שפתונים על גלוסים. התחושה הדביקה של גלוסים לא נעימה לי כל כך על השפתיים. בכל מקרה גלוסים זה פריט שהוא פחות שימושי עבורי משפתונים עמידים, היות ואני מאוד אוהבת לנשק את הקטנות שלי ואני לא רוצה שיעברו אליהם צבע או נצנצים. לא מזמן לוריאל השיקו קולקציית גוונים חדשה Glam Shine Reflexion – גלוס עם אפקט השתקפות של מראה וברק עז למראה שפתיים מלאות וחושניות לדברי החברה: "שקופים, מבריקים ונוצצים יותר.סדרת גלאם שיין משיקה קולקציית גלוסים בגוונים מרהיבים- גלאם שיין רפלקש'ן בצבעים עסיסיים המעניקים לשפתיים אפקט של השתקפות וברק קריסטלי מנצנץ.
טכנולוגיית Mirror Shine- מכילה תרכובת של שמנים העוטפים את השפתיים ומעניקים להן מראה רטוב ללא אפקט שומני. מרקם הגלוס מלחח את השפתיים ומעניק להן מראה מלא וחושני.
גלאם שיין רפלקש'ן- 6 גוונים מרעננים, עסיסיים עם אפקט שקיפות מרהיב :

גוון 171- Sheer Pink (ורוד מבריק)

גוון 172- Sheer Watermelon (ורוד עז)

גוון 175- Sheer Papaya ( כתום פפאיה)

גוון 179- Sheer Pitaya ( סגול סמוק)

גוון 180- Sheer Cassis (סגול קסיס)- שאותו קיבלתי להתנסות

גוון 181- Sheer Grenadine (רימון אדום)

מחיר לצרכן :92.99 ₪. "(אבל כמובן שאת לוריאל אם אני רוכשת זה רק במבצעים.) עד כאן מהחברה.
גם קורין קיבלה אותו להתנסות.
אז איך הגלוס? באופן כללי אני לא כל כך אוהבת את השפתיים שלי, אבל זה מה יש.




בלי גלוס
  

ועם גלוס בשכבה דקה- שקוף כמובטח אבל מעט יותר עסיסי מהמצב הטבעי

סווטצ'- גוון של יין אבל קר יחסית (הגוון הזה מכיל יותר כחול מאשר צהוב)
 הגלוס מכיל 6 מ"ל שזה סטנדרטי והמיכל קטן יחסית כך שהוא לא תופס הרבה מקום. אני אישית לא אוהבת מיכלים שמתרחבים בחלקם התחתון כי אז אני מרגישה שאני לא מצליחה לנצל את כל החומר שנמצא בפנים.
המיכל
המברשת
יחד עם זאת, הצורה של הספוגית הזו חביבה עלי ולטעמי מאוד נוחה לשימוש יותר מאשר מברשת ומאפשרת שליטה מושלמת בהנחת הגלוס. כשיש אפליקטור ולא מברשת אני יכולה להיות בטוחה שלא תנשור שום שערה לגלוס ושהמריחה תהיה מדויקת. יחד עם זאת- אני מעדיפה גלוס בשפורפרת- כך אני יכולה להניח אותו בתיק המקצועי ולא רק האישי, ואני יכולה להיות בטוחה שאוויר לא חודר פנימה- מה שנראה לי מאריך משמעותית את חייו של גלוס בשפורפרת לעומת גלוס במיכל עם מברשת. הכמות שיוצאת בשליפה אחת מספיקה להנחה על השפתיים ולא צריך "להטעין" את האפליקטור שוב בחומר כמו שלעיתים קורה לי עם גלוסים אחרים.
הריח מאוד עדין ומעורר זיכרון קלוש של ענבים, אבל הוא לא משמעותי.
 לטעמי הגלוס הזה לא מאוד דביק אבל גם לא מאוד נעים, איפשהוא באמצע. אני המשכתי להרגיש אותו על השפתיים גם לאחר שעתיים, אבל בצורה מופחתת- אבל אני קצת רגישה לעניין- כמו שאמרתי בתחילת הפוסט אני מעדיפה שפתונים.
זה אינו גלוס עמיד, אבל יש כמה צבעים מאוד יפים בין הגוונים שלו- למי שכמובן מתחברת לנצנצים.
אני אישית מתחברת לסגולים שמכילים קצת יותר ורוד בפנים, כך שהתחברתי לגוון 179 יותר מאשר לגוון אותו קיבלתי- הנה קישור לסווטצ'ים של הגוונים.
בסך הכל גלוס יפה אם כי לא עמיד, כמו רוב הגלוסים שקיימים, ולמי שכמוני במצוד אחר הגוון גלוס הורוד סגול המושלם, סדרת הגלוסים הזו בהחלט שווה בדיקה.

2 תגובות:

  1. תודה על הביקורת :)

    קניתי מזמן גלוס שלהם, אני לא בטוחה לגמרי מאיזו סדרה, אבל יש להם את אותו האפליקטור.
    אישית אני ממש לא מסתדרת עם האפליקטור הזה, הוא גדור ומסורבל, וממש קשה לי למרוח איתו את הגלוס בצורה מדויקת [בעיקר כשהגלוס שיש לי מאוד סמיך].
    חוצמזה, אצלי זה קצת מצחיק. כשרק התחלתי להתאפר הייתי דבוקה לגלוסים בטירוף, לא רציתי בכלל להתנסות בשפתונים, ובתקופה האחרונה פתאום התחשק לי והגלגל התהפך ;)
    אני מאוד אוהבת את המראה עם הגלוס, אבל כמוך מאוד לא אוהבת את ההידבקות ואת חוסר העמידות.

    השבמחק
  2. לפני כמה שנים טובות קניתי שניים מהגלוסים האלו. מה שמאוד אהבתי בהם זו העמידות והעובדה שהם לא sheer על השפתיים. לרוב אני לא אוהבת גלוסים בכלל, אני מעדיפה אודם אטום ועמיד, אבל אלו ממש נחמדים.

    השבמחק