יום שני, 25 באוקטובר 2010

השקה ריחנית ומסוגננת

הקיץ שממשיך לו ולא רוצה להיגמר קצת מתסכל אותי וכמו שקוראי יודעים, אני מאוד אוהבת ללכת להשקות, בייחוד כאשר הן נותנות לי תחושה אירופאית.
אני מאוד אוהבת ריחות מפנקים (טוב- מי לא, בעצם) וכמובן שכאשר הם עטופים באריזות מפתות אפילו יותר.
זו אחת הסיבות שכל כך נהניתי בהשקה של חנות הקונספט החדשנית בסגנון "מעדניית תענוגות" של רשת SABON הבינלאומית, בשינקין בתל אביב. הקונספט מציג חידוש בינלאומי חוויתי בתחום מוצרי הטיפוח והאווירה: במרכז החנות פועל מטבח ("סבונז'רי") ייחודי לרקיחת הסבונים לעיני הלקוחות. ה"סבונייר", מומחה לרקיחת סבונים, מייצר סבונים בעבודת יד, במקום בהתאמה אישית בהתאם לבחירת הלקוחות.


חותכים את הסבון, בדיוק כמו במעדניה.
 החנות מעוצבת בפורמט ייחודי של מעדניית תענוגות: בדלפק המכירה מוצגים הסבונים בתצוגה כבתוך מקרר של מעדניית מתוקים ועוגות. בכניסה לחנות מוצב "תפריט" החנות, ממש כמו במסעדה, המציג את הפריטים העיקריים ומחיריהם. על לוח גיר אפשר לראות מידי שבוע את המוצרים והניחוחות הייחודים המיוצרים בחנות באותו שבוע, בדומה ל"מנת היום" במסעדה צרפתית. "הסבונייר " מומחה אשר רוקח את הסבונים במקום, מוציא אותם טריים על עגלת "מאפים" כמו במעדנייה אל דלפק המכירה. לראשונה, יחשפו הלקוחות לחוויית הייצור של סבונים במקום. סבונים יירקחו לעיני הלקוחות אשר תינתן להם האפשרות לבקש שירקחו עבורם סבונים במיוחד עם מרכיבים המועדפים עליהם ובעלי תכונות וסגולות המתאימים להם. התהליך יתבצע במעין "מטבח" שקוף ומעוצב בו יירקחו סבונים במקום בעבודת יד, בשילוב צמחי מרפא, ניחוחות, ומרכיבים טבעיים. הסבונים ייפרסו במקום לפי המשקל הרצוי ללקוח, ייעטפו ויארזו בקפידה, כמו במעדנייה.
אנשי הצוות בחנות, שעברו הכשרה נוספת וייחודית, ילבשו מדים שעוצבו בהשראה של מעדניית תענוגות אירופאית של פעם.

מעדני סבון


<>
עיצוב החנות

בחנות הקונספט החדשה ימכרו קולקציות משתנות של ניחוחות ומוצרים במהדורות מיוחדות אשר ניתן יהיה לרכוש בחנות זו בלבד.

בלבה של החנות, כבכל חנויות SABON בישראל ובעולם, מוצבת "באר המשאלות". הבאר האגדית הזאת, היא המקום בו מוזמנים הלקוחות להתחדש ולהתרגש, לנסות ולהתנסות, להביע משאלות, לצלול לחוויה של תחושות, מרקמים וניחוחות.
סיגל קוטלר לוי ואבי פיאטוק, בעלי רשת SABON מסרו היום: "אנו נרגשים וגאים להשיק את מודל הקונספט החדש של רשת SABON הבינלאומית דווקא בישראל ברחוב שינקין, מקום בו התחילה הרשת את דרכה לפנישלוש עשרה שנה. אנו בטוחים כי הקונספט החדשני יתקבל בהתלהבות ובאהבה בקרב צרכנים בארץ ובעולם. אנו שמחים על ההזדמנות להעניק לקהל לקוחותינו חווית קניה ייחודית ולרגש אותם עם בשורות נוספות בתחום מוצרי הטיפוח והאווירה בכל פעם מחדש"
באר המשאלות
החנות באמת מרגישה כמו מעדניה קטנה אי שם באיטליה או בצרפת ויש לה אווירה נוסטלגית משהו. יתרון נוסף הוא רשימת המחירים של חלק מהפריטים שמופיעה על הדלת והיא דרך טובה לראות חלק מההיצע לפני שנכנסים.
ליד באר המשאלות פינק אותי בחור חביב בפילינג לידייים ואחריו קרם ידיים בריח מסק ונתן 2 טיפים- הראשון הוא שהידיים זקוקות לפילינג עדין ולא גס היות והעור בידיים דק בדיוק כמו העור בצוואר או באיזור העיניים.
הטיפ השני הוא פשוט אבל מועיל- בכל פעם שמורחים קרם ידיים להגיע איתו למרפקים בחלקם החיצוני.

כל המגיעים להשקה קיבלו סבון שנארז עבורנו במקום- אני בחרתי בריח של שקדים מרים, הסבון מאוד הזכיר לי מרציפן בריחו ובהיותי חובבת מרציפן ידועה, פשוט לא יכולתי להתאפק.
בנוסף רכשתי מפיץ ריח בריח הבנאלי אך המוצלח- פטצ'ולי לבנדר וניל שהייחודי בו מעבר לבקבוק המעוצב בצורה מוצלחת לטעמי הוא שבקצות המקלונים המצורפים יש ורדים מנייר- שתפקידם לספוח את הריח מהבקבוק ולהמשיך להפיצו וכך אין צורך להפוך את המקלונים. (מעל באר המשאלות אפשר לראות מפיצי ריח בסגנון)
היה ריחני במובן המוצלח של המילה, וכמובן שלא יכולתי להתאפק וטיילתי לי קצת בשינקין, דבר שגרם לרכישת זוג של סנדלי גזית עליהם זממתי. אני לא אוהבת את ת"א, אבל אם כבר לעשות יום קניות וסיבובים, החנות החדשה של SABON היא בהחלט מקום שמהנה לבקר בו.





תגובה 1: