יום רביעי, 13 באוקטובר 2010

ריח נשי חדש הגיע...

אני אוהבת להגיע להשקות. כאשר מאפשרים לי לבחון מוצרים חדשים בשלווה, עם כל המידע  הקשור אליהם, תוך כדי תערוכה הקשורה לאומנות אני תמיד נהנית. כמובן ש"אוכל אצבעות" שנמצא במקומות מסוג זה הוא ברמה טובה ואני נהנית לפגוש אנשים אחרים ממרחב הרשת.

האורחים בהשקה זכו ליהנות מפרזנטציה שנערכה על ידי נציגי LVMH, אשר כללה מיצג של שמלות מבית האופנה אשר הוטסו ארצה במיוחד לרגל האירוע, מתערוכתו של אמן הזכוכית הצ'כי ואצלב ציגלר המתארחת בגלריה ומקוקטייל ופינגר פוד משובחים של השף ירון שלו למסעדת טוטו.

כל בושם חדש שמושק מנסה לפנות אל דמות מסוימת ונחשקת- כך שהלקוחות המיועדים ירגישו שעל ידי ריסוס הבושם הם מתקרבים לאידאל המבוקש. הפעם, מעצבי הבושם פרנסואה דמאשי,קריסטין נאגל ובוניטה לאפאוזה הרכיבו בושם שלדבריהם הינו בושם תוסס, אלגנטי ומעודן.
MISS PUCCI בושם מודרני, סמלי ונמרץ, המגלם באופן מופתי את הסגנון של "נערת פוצ'י".
MISS PUCCI, מקשט את עצמו בצבעוניות ופאר ומעורר תחושה של חופש נצחי.
מי היא מיס פוצ'י? יפה, מפתה אלגנטית וזוהרת. תמיד בעלת שיק טבעי, היא משדרת ייחודיות נשית, להטוטנית של החיים ושל העולם, כל העולם במה עבורה. האישיות ושמחת החיים שלה משתקפים במלתחה שלה.
הבושם תואר כפואמה לירית לנשיות שלה, לנעוריה, לאנרגיות ולקסם האישי שלה.
מיס פוצ'י הוא ניחוח פרחוני עדין עם בסיס מסק. חדש ונשי במיוחד.

התו העליון מוכתב על ידי ניחוח מגנוליה אלגנטי המשתלב ברעננות תוססת של הלימון החורפי מסיציליה.
בתו הלב בולטת פריחת זר המורכב משושנה תורכית מפתה,מיילנג יילנג חושני מאיי קומורוס ופרחי תפוז מטוניס, המלטפים בעונג את היסמין הערבי מהודו.
הבסיס מתקבע בעזרת הארז מטקסס, בניחוח העצי המיוחד שלו, בפודריות המלטפת של האיריס מפירנצה והמוסק הלבן לכדי חושניות מושלמת.
הבושם. מזכיר קצת סוכריה, לא?


הפרסומת של הבושם
הנה קישור לסרטון של הכנת הפרסומת.

עד כאן מה שהיה למעצבים להגיד על הבושם אך בסימן החוויה האישית שלי- ההשקה היתה מהנה- היה כיף לצאת ולהסתכל על קצת קולטורה, אבל אני אישית חובבת ריחות פרחוניים נקיים ומסק פחות מדבר אלי.
עבורי ריח לא יכול להיות תוסס, אלא אם מדובר במשקה מוגז כלשהו.
לטעמי הבושם מריח קצת כמו עיצוב הבקבוק שלו- כמו סוכריה מתוקה. יותר כמו סוכריה על מקל כאשר אני מקדישה עוד גרם של מחשבה היות והריח בהחלט היה סקסי. הריח עבורי עשיר ומעט כבד- אבל אני מניחה שכאשר מזג האוויר יתקרר מעט יותר הבושם ימצא חן בעיני יותר מאשר כעת.
היו בהשקה אנשים רבים שאהבו את הריח והיות וריח הוא עניין אישי ביותר- אני בטוחה שיהיו לבושם הזה אנשים רבים שיתחברו אליו. אני אישית לא הצלחתי ונשארת נכון לעתה עם האהוב עלי, ROMANCE של ראלף לורן.
העיטור שאיתו קישטתי את ידי (השמאלית כמובן) לכבוד ההשקה.
למי שתוהה- זו לא שבלונה, אלא עבודה עם מכחול דק בצבעים על בסיס אלכוהול.









תגובה 1:

  1. אני חושבת שכל ציורי גוף שהם לא קבועים הם מבורכים, אותם קעקועים שנשארים לעד אני די סולדת מהם, אך ציורי גוף זה בהחלט דבר שאני אוהבת.
    אני חושבת כי ריסוס יכול להיות לעזר די נחמד כאשר רוצים להכין את המשטח (את הגוף) ומדובר באזור גדול.

    השבמחק